نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
نظرات: ۰ |
۰
دومین جلسه هم‌اندیشی و سیاست‌گذاری سومین رویداد انرژی برگزار شد

دومین جلسه سیاست‌گذاری سومین رویداد انرژی با رویکرد «ایده‌پردازی و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق و توسعه انرژیهای تجدیدپذیر» با حضور برخط معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در برق منطقه ای خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، در این جلسه که مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، نماینده‌های شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، شرکت نیان الکترونیک و صنایع سنجش انرژی بهینه‌سازان توس و اعضای کمیته اجرایی رویداد از دانشگاه سجاد و ماهنامه امواج برتر نیز حضور داشتند، قاینی دبیر رویداد و معاون آموزشی دانشگاه سجاد ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت‌های اجرایی چگونگی شکل‌گیری رویداد، به بیان ضرورت‌های فرهنگ‌سازی در گروه‌های هدف برای مدیریت مصرف منابع انرژی و توسعه‌ انرژیهای تجدیدپذیر پرداخت و بر اهمیت اطلاع‌رسانی گسترده خبرهای برگزاری رویداد با توجه به شرایط ویژه‌ی موجود تاکید کرد.

در این جلسه همچنین تاکید شد: آگاهی بخشی به شهروندان به‌گونه‌ای انجام شود که سطح پذیرش جامعه را برای بهبود اقتصاد برق افزایش ‌دهد و در همین زمینه برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه مالی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دستور کار آیین‌نامه‌ پایانی قرار گیرد.

 اسدی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی و ارفعی مدیرکل روابط عمومی توانیر که به‌ صورت ویدیوکنفرانس در این نشست حضور داشتند، ضمن تشکر از دانشگاه سجاد و ماهنامه امواج برتر به‌عنوان برگزارکنندگان و دیگر حامیان سومین رویداد انرژی، به بیان دیدگاه‌های خود در ضرورت برگزاری رویداد و چگونگی برگزاری آن پرداخته و برای هرگونه اطلاع‌رسانی و حمایت از بهتر برگزار شدن این رویداد از طریق درگاه‌های در اختیار توانیر و هماهنگی با سازمان‌های دیگر اعلام آمادگی کردند.

حسین محمودی مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان، خدابنده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی و یزدانی دبیر اجرایی رویداد و مدیرمسوول ماهنامه امواج برتر نیز مطالبی در مورد ضرورت فرهنگ‌سازی و توجه به ناترازی انرژی در سومین رویداد انرژی بیان کردند.

در این جلسه همچنین تاکید شد: برای تشویق و ترغیب عمومی جوایز نفیسی برای برگزیدگان آثار ارسالی در نظر گرفته شود.

گفتنی است مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد که با همکاری دانشگاه سجاد و نشریه امواج‌برتر در حال برگزاری است، تا پانزدهم مهر ۱۴۰۳ تعیین شده است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به سامانه رویداد به نشانی https://energyevent2024.sadjad.ac.ir/fa  مراجعه کنند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha