نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۳
نظرات: ۰ |
۰
ارزیابی عملکرد حوزه خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان

ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳حوزه خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با حضور تیم ارزیابی اعزامی از شرکت توانیر، مدیرعامل و معاون فروش و خدمات مشترکین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، در این ارزیابی، مدیران و کارشناسانی از شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌های قم، اصفهان، قزوین و خراسان شمالی نیز حضور دارند. 
در ابتدای جلسه، سعید رسالی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان، گفت: ارزیابی‌های تخصصی فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربیات، بهبود فرآیندها و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین است و ما بر این باوریم که با نوآوری، دیجیتالی‌سازی فرآیندها و تسهیل ارائه خدمات، می‌توانیم گام‌های موثری در جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مشترکین برداریم.
در ادامه سید محمدرضا غفوری معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم و سرپرست تیم ارزیابی، ضمن تشریح اهداف و محورها، اظهار داشت: ارزیابی حوزه خدمات مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در ۶ بخش اصلی شامل فروش انرژی، فروش انشعاب، وصول مطالبات، خدمات پس از فروش، بیمه لوازم اندازه‌گیری و رسیدگی به مصارف غیرمجاز انجام خواهد شد.
وی هدف از این ارزیابی را  شناسایی نقاط قوت، بررسی زمینه‌های قابل‌بهبود و ارائه پیشنهادهای اصلاحی در جهت ارتقای بهره‌وری و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی اعلام کرد.
غفوری با اشاره به رویکرد تیم ارزیاب گفت: در این ارزیابی تلاش می‌شود علاوه بر سنجش شاخص‌های عملکردی، زمینه تبادل دانش، انتقال تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های مشترک میان شرکت‌های توزیع فراهم شود. نگاه ما صرفاً ارزیابانه نیست، بلکه هدف اصلی یادگیری متقابل، شناسایی نقاط قوت و الگوبرداری از تجارب موفق است تا صنعت توزیع برق کشور در مسیر رشد و بهبود مستمر گام بردارد.
گفتنی است، این ارزیابی تخصصی در حوزه خدمات مشترکین طی دو روز در بخش‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی انجام شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha