به گزارش خبرگزاری توانیر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، در این ارزیابی، مدیران و کارشناسانی از شرکتهای توزیع نیروی برق استانهای قم، اصفهان، قزوین و خراسان شمالی نیز حضور دارند.
در ابتدای جلسه، سعید رسالی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان، گفت: ارزیابیهای تخصصی فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربیات، بهبود فرآیندها و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین است و ما بر این باوریم که با نوآوری، دیجیتالیسازی فرآیندها و تسهیل ارائه خدمات، میتوانیم گامهای موثری در جهت خدمترسانی مطلوبتر به مشترکین برداریم.
در ادامه سید محمدرضا غفوری معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم و سرپرست تیم ارزیابی، ضمن تشریح اهداف و محورها، اظهار داشت: ارزیابی حوزه خدمات مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در ۶ بخش اصلی شامل فروش انرژی، فروش انشعاب، وصول مطالبات، خدمات پس از فروش، بیمه لوازم اندازهگیری و رسیدگی به مصارف غیرمجاز انجام خواهد شد.
وی هدف از این ارزیابی را شناسایی نقاط قوت، بررسی زمینههای قابلبهبود و ارائه پیشنهادهای اصلاحی در جهت ارتقای بهرهوری و افزایش کیفیت خدماترسانی اعلام کرد.
غفوری با اشاره به رویکرد تیم ارزیاب گفت: در این ارزیابی تلاش میشود علاوه بر سنجش شاخصهای عملکردی، زمینه تبادل دانش، انتقال تجربیات و استفاده از ظرفیتهای مشترک میان شرکتهای توزیع فراهم شود. نگاه ما صرفاً ارزیابانه نیست، بلکه هدف اصلی یادگیری متقابل، شناسایی نقاط قوت و الگوبرداری از تجارب موفق است تا صنعت توزیع برق کشور در مسیر رشد و بهبود مستمر گام بردارد.
گفتنی است، این ارزیابی تخصصی در حوزه خدمات مشترکین طی دو روز در بخشهای مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی انجام شد.
نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۳
نظرات: ۰ |
۰
۰
ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳حوزه خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با حضور تیم ارزیابی اعزامی از شرکت توانیر، مدیرعامل و معاون فروش و خدمات مشترکین برگزار شد.