نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۲
نظرات: ۰ |
۰
عملکرد روابط‌عمومی برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ممیزی شد

در جهت ارتقای کیفی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، هم‌افزایی و هم‌سویی میان روابط‌عمومی‌های صنعت برق کشور، عملکرد برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان توسط مدیرکل روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت توانیر و گروه ارزیابی همراه با حضور در این شرکت مورد ممیزی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری توانیر به نقل از شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، در این نشست، اعضای تیم ممیزی توانیر با بررسی شاخص‌ها، اهداف، فرآیندها و اقدامات روابط‌عمومی، ضمن مرور برنامه‌های اطلاع‌رسانی، فرهنگی و ارتباطی به ارزیابی میزان اثربخشی فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای ابلاغی صنعت برق پرداختند.
این ارزیابی در قالب محورهایی همچون مدیریت ارتباطات رسانه‌ای، تولید محتوا، شفاف‌سازی عملکرد سازمان برای افکار عمومی، برنامه‌ریزی رویدادها و فعالیت‌های فرهنگی، تعامل با ذی‌نفعان و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین ارتباطی انجام شد.
تیم ممیزی ضمن ارائه جمع‌بندی اولیه، بر ضرورت بهبود مستمر عملکرد روابط‌عمومی‌ها، افزایش انسجام بین‌سازمانی و انتقال تجربیات موفق میان شرکت‌های صنعت برق تاکید کردند. 
شایان ذکر است، روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این نشست، گزارشی جامع از اقدامات انجام ‌شده در حوزه اطلاع‌رسانی، ارتباط با رسانه‌ها، مدیریت بحران، فعالیت‌های فرهنگی و مسوولیت‌های اجتماعی ارائه و بر تداوم همکاری و تعامل سازنده با روابط‌عمومی توانیر برای ارتقای سطح ارتباطات در صنعت برق کشور تاکید کرد. 
گفتنی است، هدف نهایی این ممیزی که برای اولین بار در سطح کشور از استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است ایجاد نظام منسجم ارزیابی و بهبود عملکرد روابط‌عمومی‌ها در جهت تحقق اهداف کلان صنعت برق و افزایش رضایت ذی‌نفعان عنوان شده است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha