نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
نظرات: ۰ |
۰
برگزیدگان نخستین جشنواره فیلم و عکس «با انرژی» معرفی شدند

آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و عکس «باانرژی» شامگاه دوشنبه ۲۹ مرداد با حضور جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون و علاقمندان در باغ کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، حمید خانی دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس باانرژی گفت: این رویداد با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق و شناسایی و تقدیر از بهترین آثار هنری و با رویکرد افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی عمومی در زمینه مدیریت و کاهش مصرف برق برگزار شد و فرصتی فراهم کرد تا هنرمندان با بهره‌گیری از خلاقیت و استعدادهای خود، داستان‌ها و مفاهیم مختلف را به تصویر کشیده و جامعه را با نگاه‌های نو و منحصر به فرد خود آشنا کنند.
وی در عین حال اظهار امیدواری کرد با توجه به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق و تاثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست، این جشنواره، تاثیر مثبتی در آگاه‌سازی و تشویق مردم و استفاده بهینه از انرژی داشته باشد.
بنابر این گزارش داوری آثار جشنواره در بخش فیلم توسط حسن معجونی، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور، هدی زین‌العابدین و هوتن شکیبا انجام شد که جایزه نفر اول این بخش فیلم به اثر «بازگشت فلامینگوها» ساخته محمدجواد آرمان و سیدحسین آزادی تعلق گرفت و «قوتار» اثر علی علیزاده و «رویای نیمه جان» به کارگردانی آرمین اعتمادی به عنوان سوم دست یافتند.
جایزه ویژه این بخش نیز به «روزی روزگاری سینما» اثر علیرضا شمالی تعلق گرفت و جایزه بخش مردمی نیز به اثر علیرضا زندی اهدا شد.
در بخش عکس نیز که داوری آثار آن را حمید جبلی، سیف‌اله صمدیان، محمود کلاری، فرهاد آئیش و مهدی پاکدل برعهده داشتند، جوایز اول تا سوم به ترتیب به «سحاب زری‌باف»، «امیرحسین یوسفی کیساری» و «یاسر محمدخانی» تعلق گرفت. در این بخش جایزه ویژه به «پژمان مولایی» و «جایزه مردمی به «عالیه اسمعیل‌نژاد» تعلق گرفت و از آثار «بابک کنعانی»، «حمید حساس» و «ایرج جباری» نیز تقدیر شد. 
بنابر اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره فیلم و عکس باانرژی نفرات برتر بخش فیلم ضمن دریافت تندیس و لوح تقدیر به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۵۰ میلیون تومان جایزه دریافت کردند و به برندگان دیپلم افتخار و جایزه مردمی نیز هر کدام ۵۰ میلیون تومان جایزه تعلق گرفت.
در بخش عکس جشنواره نیز برندگان ضمن دریافت تندیس و لوح تقدیر به ترتیب ۷۰، ۵۰ و ۳۰ میلیون تومان جایزه دریافت کردند و برگزیدگان بخش دیپلم افتخار و جایزه مردمی نیز جوایز ۳۰ میلیون تومانی را از آن خود کردند. 


نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha