نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
نظرات: ۰ |
۰
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «فیلم و عکس باانرژی» در تهران برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «فیلم و عکس باانرژی» ۲۹ مرداد ماه جاری و با حضور هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون در تهران برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره «فیلم و عکس باانرژی» با هدف شناسایی و تقدیر از بهترین آثار هنری و با رویکرد افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی عمومی برگزار می‌شود. این رویداد فرصتی است تا هنرمندان با بهره‌گیری از خلاقیت و استعدادهای خود، داستان‌ها و مفاهیم مختلف را به تصویر بکشند و جامعه را با نگاه‌های نو و منحصر به فرد خود آشنا کنند. این جشنواره همچنین تلاش دارد تا بستری برای رقابت سالم و کشف استعدادهای جوان در عرصه فیلم‌سازی و عکاسی فراهم کند.
جشنواره فیلم و عکس با انرژی به دنبال ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی بوده که با توجه به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق و تاثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست، امید می‌رود این رویداد هنری تاثیر مثبتی در آگاه‌سازی و تشویق مردم در استفاده بهینه از انرژی داشته و با بهره‌گیری از ابزار هنر، جامعه را به سمت رفتارهای مسئولانه‌تر در مصرف منابع هدایت کند.
حمید خانی دبیری و مهدی آشنا عکاس با سابقه سینما و تئاتر ریاست هیأت داوران این جشنواره را برعهده دارند.
آثار ارسالی به این جشنواره توسط هیأت داوران ارزیابی می‌شوند و به ۱۰ اثر برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
ارزیابی و داوری آثار جشنواره در بخش فیلم این جشنواره را حسن معجونی، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور، هدی زین‌العابدین و هوتن شکیبا و ارزیابی و داوری آثار بخش عکس را نیز حمید جبلی، سیف‌اله صمدیان، محمود کلاری، فرهاد آئیش و مهدی پاکدل برعهده دارند.

 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha