به گزارش خبرگزاری توانیر به نقل از توزیع نیروی برق تهران بزرگ، سمیرا رضایی مدیر روابط عمومی شرکت گفت: با راهاندازی و استقرار این نظام، پایش دقیق و لحظهای نظرات مشترکان از شیوه ارائه خدمات و سنجش سطح رضایت آنان به تفکیک گامهای فرآیند در سطح مناطق ۲۲گانه برق شهر تهران فراهم میشود.
وی افزود: انتظار میرود با راهاندازی کامل این طرح، شاخصهای مرتبط با رضایتسنجی و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ارتقاء یافته و با بهرهگیری از نظرات و پیشنهادات مشترکان، زمینه برای اصلاح و بهبود فرآیندها به نحو مطلوب، فراهم شود.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان ساخت: این طرح با همکاری مشاوران متخصص این حوزه به دلیل اطمینان از عدم سوگیری و حفظ بیطرفی کامل، خارج از عرف تعلقات اداری و به صورت مستقیم، ارتباط با مردم و انتقال موضوعات به مدیریتهای تخصصی را انجام میدهد.
گفتنی است، این اقدام گامی نوین در جهت شفافیت، بهبود کیفیت خدمات و تحقق شعار «شرکت مردمی-شرکت پیشرو» در مجموعه توزیع نیروی برق تهران بزرگ به شمار میرود.
نظرات: ۰
شنبه ۱ آذر ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۷
نظرات: ۰ |
۰
۰
برای نخستین بار، «نظام افکارسنجی هوشمند» جهت پایش فرآیند خدمات فروش انشعاب در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ راهاندازی شد.