نظرات: ۰
شنبه ۱ آذر ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۷
نظرات: ۰ |
۰
راه‌اندازی «نظام افکارسنجی هوشمند» در توزیع نیروی برق تهران بزرگ

برای نخستین بار، «نظام افکارسنجی هوشمند» جهت پایش فرآیند خدمات فروش انشعاب در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر به نقل از توزیع نیروی برق تهران بزرگ، سمیرا رضایی مدیر روابط عمومی شرکت گفت: با راه‌اندازی و استقرار این نظام، پایش دقیق و لحظه‌ای نظرات مشترکان از شیوه ارائه خدمات و سنجش سطح رضایت آنان به تفکیک گام‌های فرآیند در سطح مناطق ۲۲گانه برق شهر تهران فراهم می‌شود.
وی افزود: انتظار می‌رود با راه‌اندازی کامل این طرح، شاخص‌های مرتبط با رضایت‌سنجی و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ارتقاء یافته و با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات مشترکان، زمینه برای اصلاح و بهبود فرآیندها به نحو مطلوب، فراهم شود.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان ساخت: این طرح با همکاری مشاوران متخصص این حوزه به دلیل اطمینان از عدم سوگیری و حفظ بی‌طرفی کامل، خارج از عرف تعلقات اداری و به صورت مستقیم، ارتباط با مردم و انتقال موضوعات به مدیریت‌های تخصصی را انجام می‌دهد.
گفتنی است، این اقدام گامی نوین در جهت شفافیت، بهبود کیفیت خدمات و تحقق شعار «شرکت مردمی-شرکت پیشرو» در مجموعه توزیع نیروی برق تهران بزرگ به شمار می‌رود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار