به گزارش خبرگزاری توانیر، مسعود عزیزی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این باره گفت: در جهت تحقق اهداف کلان مدیریت هوشمند مصرف انرژی، هوشمندسازی ۵۰۰ هزار اشتراک خانگی و تجاری را در دستور کار خود قرار داده و از ابتدای سال جاری، اجرای این طرح با برنامهریزی دقیق آغاز شده است.
وی افزود: در مرحله اول این طرح هوشمندسازی ۲۵۰ هزار اشتراک هدفگذاری شده که شامل ۱۸۷ هزار اشتراک خانگی تکفاز و سهفاز با مصرف بیش از ۲.۵ برابر الگوی مصرف و همچنین ۶۵ هزار اشتراک تجاری تکفاز و سهفاز با مصرف ماهانه بیش از ۷۵۰ کیلوواتساعت است.
عزیزی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، فراهمسازی زیرساختهای لازم برای پایش لحظهای مصرف برق، ارتقای سطح خدمات رسانی و تسهیل در مدیریت بار است، اضافه کرد: با هوشمندسازی اشتراکها امکان ارائه خدمات دقیقتر، شفافتر و بر بستر فناوریهای نوین فراهم خواهد شد که به نفع مشترکان و شبکه توزیع برق خواهد بود.
وی همچنین تاکید کرد که شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همسو با اهداف وزارت نیرو، با بهرهگیری از توان تخصصی داخلی، تمامی ظرفیتهای فنی و اجرایی خود را برای تحقق این تحول بزرگ به کار گرفته است.
نظرات: ۰
سهشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۸:۲۱
نظرات: ۰ |
۰
۰

۱۴ مگاپروژه عبور از اوج بار تابستان
آغاز اجرای طرح هوشمندسازی ۵۰۰ هزار اشتراک خانگی و تجاری در پایتخت
با هدف ارتقای بهرهوری، شفافسازی مصرف انرژی و افزایش سطح خدماترسانی به مشترکان، هوشمندسازی ۵۰۰ هزار اشتراک برق خانگی و تجاری در تهران از ابتدای سال جاری اجرایی شده است.