نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
نظرات: ۰ |
۰
تقدیر مدیرعامل توانیر از همراهی بسیج با صنعت برق در همه عرصه‌ها

در پی انتصاب علیرضا خیامی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج توانیر، آیین تکریم و معارفه فرماندهان این حوزه با حضور مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، مدیرعامل شرکت توانیر ضمن اعطای حکم انتصاب علیرضا خیامی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج توانیر، با اهدای لوح از خدمات محمدحسین پوربیاتی فرمانده سابق این حوزه تقدیر کرد.
مصطفی رجبی مشهدی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان حوزه مقاومت بسیج توانیر با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مهمترین ویژگی نیروهای بسیجی را اخلاص عنوان کرد و بصیرت و فرصت‌شناسی، کار جهادی و انجام سریع و باکیفیت کارها را از دیگر ویژگیهای مهم این عرصه برشمرد.
وی جبران ناترازیهای صنعت برق در بخشهای مختلف را نیازمند کار جهادی و بسیجی دانست و با اشاره به وجود ۴ هزار مگاوات ظرفیت مولدهای پراکنده سایر سازمانها، بر ضرورت استفاده از فرصتهای مدیریت مصرف برق و شدت بخشیدن به اقدامات در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت حوزه مقاومت بسیج توانیر تاکید کرد.
این مراسم که با گرامیداشت یاد شهدا و فرماندهان شهید جبهه مقاومت و ارائه عملکرد و برنامه‌های مقاومت بسیج توانیر از سوی فرماندهان سابق و جدید این حوزه همراه بود، میری فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو، بسیج را لشگر مخلص خدا توصیف کرد که برای حل چالشهای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها از جمله حوزه انرژی فعال است.
وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بسیج را محور حرکت بسیج عنوان کرد و به کارگیری ظرفیتهای مردمی برای حل چالشهای اساسی کشور، توجه ویژه به جهاد تبیین در صنعت آب و برق و استفاده از همه ظرفیتها در جهت تحکیم و تقویت جبهه مقاومت را از نکات مورد انتظار این حوزه برشمرد.
تقدیر مدیرعامل توانیر از همراهی بسیج با صنعت برق در همه عرصه‌ها

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار