نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
نظرات: ۰ |
۰
بهسازی شبکه برق ۷۸۱روستا در  خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با بهسازی شبکه برق ۱۹۳ روستا در ۶ ماه نخست امسال در قالب طرح بهارستان، مجموع روستاهای بهسازی شده تا پایان شهریور امسال در استان به ۷۸۱روستا رسید.

به گزارش خبرگزاری توانیر، مهدی دادگر با اعلام این خبر افزود: عملیات بهسازی شبکه توزیع برق روستایی با عنوان طرح بهارستان طی سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ در ۵۸۸ روستای استان اجرا شدکه با احتساب بهسازی شبکه برق در۱۹۳ روستا از ابتدای امسال تاکنون کار بهینه‌سازی شبکه در ۷۸۱ روستا انجام شده است.
وی افزود: عملیات بهسازی شبکه برق روستایی در سال ۱۴۰۰ در ۳۱۷ روستا، ۱۴۰۱ در ۲۷۱ روستا، ۱۴۰۲ در ۱۹۳ روستا و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور امسال در ۷۸۱ روستای استان اجرا شد که مطابق برنامه‌ریزی تا پایان ۱۴۰۳ به  ۸۷۸ روستا افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پایان افزود: در جریان اجرای این طرحهای روستایی، جابه‌جایی و مقاوم‌سازی ۵۲۳۷ تیر برق، تقویت شبکه و رفع افت ولتاژ مشترکان روستایی با نصب ۱۴۵ ترانسفورماتور، اصلاح و ترمیم شبکه با ۲۸۳ کیلومتر و ۳۳۳۰ عدد چراغ روشنایی معابر LED به همراه بهسازی و رفع حریم شبکه برق در روستاهای استان خراسان جنوبی به انجام رسیده است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار