نظرات: ۰
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
نظرات: ۰ |
۰
اصلاح ۵ کیلومتر از شبکه برق شهرستان طارم 

مدیر توزیع برق طارم از اجرای طرح اصلاح و بهسازی بیش از ۵ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق با رویکرد تغییر آرایش شبکه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، علی اصغر الماسی با اشاره به اجرای طرحهای اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق حدفاصل شهر آب بر تا روستای آستاکل گفت: در این طرح که با حضور ۱۵ گروه عملیاتی متشکل از ۵۰ نفر از گروههای ماهر عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از توزیع برق شهرستان طارم و شهرستانهای معین حضور داشتند، ۵ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق در کمترین زمان ممکن اصلاح شد.
وی با اشاره به اینکه در این مانور فرماندار و معاون فرماندار، رییس جمعیت هلال احمر و دبیر بحران شهرستان طارم حضور داشتند افزود: این مانور با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و با هدف پایداری جریان برق شبکه های توزیع در شرایط بحرانی اجرا شد و طی آن نسبت به تغییر آرایش تعداد ۶۰ پایه فشار متوسط اقدام شد.
الماسی افزود: به دلیل قدمت بالا و فرسوده بودن شبکه که موجب ایجاد اتصالی و قطعی ناخواسته برق می‌شود، از ابتدای سال تاکنون  تعداد ۳۰۰ عدد مقره سیلیکونی، ۵۰ عدد شمع کات‌اوت، ۸۰ عدد راس تیری بلند، ۸۰۰ عدد کاور پرنده پران و ۱۰۰عدد کاور مقره سیلیکونی بر روی خروجی های شبکه‌ توزیع برق روستاهای حوزه شهرستان طارم  نصب شده است.
وی مجموع شبکه‌های توزیع برق شهرستان طارم را حدود ۱۰۶۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: از این میزان ۳۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در طرح بزرگ تبدیل سیم به کابل خودنگهدار شبکه‌های توزیع برق اصلاح و بهسازی شده است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha