نظرات: ۰
جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
نظرات: ۰ |
۰
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۷۵ طرح برق‌رسانی در استان خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۷۵ طرح برق‌رسانی در این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: از این تعداد، ۳۷۲ طرح به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی ۳ طرح نیز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری توانیر، علی خدری با اشاره به اجرای موفق طرح‌های برق‌رسانی در مناطق شهری و روستایی استان اظهار داشت: برای اجرای این طرحها بیش از ۸۵۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاهد بهبود چشمگیر کیفیت برق، کاهش تلفات انرژی و افزایش پایداری شبکه در استان خواهیم بود.
خدری در خصوص جزییات این طرحها گفت: ۴۹ طرح اصلاح و بهینه‌سازی شهری و روستایی، ۱۵۲ طرح توسعه و تامین برق، ۵۰ طرح کاهش تلفات، ۲۸ طرح افزایش قدرت مانور، تامین برق ۱۸ روستای محروم، ۶۱ طرح بهسازی شبکه روستایی، تامین ۱۴۰۰ سامانه خورشیدی برای عشایر و ۳ طرح بهسازی شبکه برق ویژه اربعین حسینی از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، همچنین خاطرنشان کرد: ۲۸۳ هزار متر شبکه فشار متوسط، ۴۲۵ هزار متر شبکه فشار ضعیف، ۸۳۲ پست هوایی و ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی مجموع اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است که در هفته دولت ۱۴۰۳ مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha