به گزارش خبرگزاری توانیر به نقل از توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علیرضا خدابنده مدیرعامل شرکت در این نشست با ابراز خرسندی از میزبانی تیم نظارت عالیه توانیر گفت: امیدواریم این حضور فرصتی برای بهرهگیری از تجربیات و نکات ارزنده تیم باشد. اعتقاد داریم این ارزیابیها میتواند فضای سازندهای برای تبادل دانش و ارتقای عملکرد ایجاد کرده و به پویایی صنعت برق کمک شایانی کند.
وی با اشاره به تغییرات اساسی در ماموریت شرکتهای توزیع در پی شرایط ناترازی صنعت برق افزود: مدیریت مصرف، هوشمندسازی شبکه و تولید در توزیع از مهمترین رویکردهای صنعت برق است. در همین جهت سال گذشته نقشه استراتژی شرکت تدوین و عملیاتی شد و از ابتدای امسال تمامی معاونتها و واحدها اجرای برنامهها را بر اساس آن دنبال میکنند.
در ادامه، شقایق یوسفی معاون دفتر خدمات مشترکین توانیر اظهار داشت: هدف این ارزیابی، شناسایی ظرفیتها و دریافت نکات ارزشمند از عملکرد این شرکت است. تلاش ما این است که تجربیات موفق خراسان رضوی را استخراج کرده و به صورت الگو به سایر شرکتهای توزیع برق منتقل کنیم.
در بخش دیگری از این نشست، مرادی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت، گزارشی جامع از وضعیت خدمترسانی به مشترکین ارائه کرد.
وی به تشریح شاخصهایی شامل وضعیت مصرف و فروش انرژی از ابتدای سال، درصد وصول مطالبات جاری و کل، تحلیل روند فروش انشعاب طی دو سال اخیر، متوسط زمان واگذاری انشعابات و علل تاخیرها، وضعیت انشعابات غیردائم در سه سال گذشته، سهم خدمات غیرحضوری، فرآیند فروش مستقیم تابلو و لوازم اندازهگیری، سامانه فروش مستقیم، رویتپذیری مشترکین، روند ساماندهی و هوشمندسازی شبکه شهر سیدآباد، آمار کنترلپذیری مشترکین و وضعیت ناوگان خودرویی پرداخت.
گفتنی است، تیم ارزیابی نظارت عالیه توانیر طی ۲ روز از بخشهای مختلف زیرمجموعه معاونت فروش و خدمات مشترکین در ستاد و شهرستانهای استان بازدید کرده و عملکرد، فرآیندها و شاخصهای اجرایی را مورد بررسی قرار دادند.
نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۵
نظرات: ۰ |
۰
۰
نشست نظارت عالیه حوزه خدمات مشترکین شرکت توانیر با حضور معاون دفتر خدمات مشترکین توانیر و اعضای تیم نظارت، به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.