نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴ - ۰۹:۲۷
نظرات: ۰ |
۰
مطالبات صنعت برق از مشترکان به 32 هزار میلیارد تومان رسید

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر وصول مطالبات، هوشمندسازی و مدیریت بار را 3 محور کلیدی شرکتهای توزیع برق برشمرد که لازم است با بسیج امکانات، نسبت به اجرای کامل برنامه ها در این 3 حوزه اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری توانیر، نشست نصب کنتورهای هوشمند و وصول مطالبات به منظور بررسی عملکرد شرکتهای توزیع و آمادگی برای گذر از اوج بار 1404 با حضور محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و ارتباط برخط با مدیران عامل شرکتهای توزیع نیروی برق برگزار شد.
در این نشست که با ارائه مباحثی چون تحلیل وصول مطالبات و سهم فروش برق به تفکیک شرکتهای توزیع، تغییرات انرژی تحویلی طی سه هفته نخست فروردین امسال، عملکرد طرح جهادی هوشمندسازی مشترکان و پستهای عمومی همچنین عملکرد مدیریت بار شرکتها و سامانه نور همراه بود، محسن ذبیحی موضوعات وصول مطالبات، هوشمند سازی و کنترل پذیری و مدیریت بار را 3 اولویت این بخش عنوان کرد که باید در کانون توجه قرار گرفته و شرکتهای توزیع با بسیج امکانات نسبت به اجرای کامل برنامه‌ها در این 3 حوزه اقدام کنند.
معاون هماهنگی توزیع توانیر از شرکتهای توزیع خواست با تمرکز بر موضوع وصول مطالبات، شرایط صنعت برق در این حوزه را بهبود دهند و برنامه‌ریزی جدی در این بخش داشته باشند.
گزارشها همچنین از افزایش رشد مصرف برق به ویژه در استانهای جنوبی حکایت دارد که بررسی و تحلیل دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفت.
ذبیحی اولویت اول و دوم شرکتهای توزیع را به ترتیب مدیریت مصرف و مدیریت میزان انرژی مصرفی مشترکان و تجزیه و تحلیل دلایل افزایش یا کاهش مصرف برق عنوان کرد و از شرکتهای توزیع خواست وضعیت انرژی تحویلی را با حساسیت ویژه دنبال کنند.
گزارش عملکرد طرح جهادی نصب کنتورهای هوشمند مشترکان و پستهای عمومی برای گذر از اوج بار 1404 نیز حاکی است طی هفته نخست اجرای طرح، سرعت اجرای طرحها نسبتا مطلوب بوده و عملکرد شرکتهای توزیع در بخشهای مختلف، پیشرفت نسبتا مناسبی نشان می‌دهد و بهترین عملکرد در این بخش به ترتیب به شرکتهای توزیع برق استان تهران، مرکزی، گلستان، شیراز و تهران بزرگ مربوط می‌شود.
 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار