نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
نظرات: ۰ |
۰
تاکید معاون هماهنگی توزیع توانیر بر نقش وصول مطالبات در تضمین جریان مالی شرکتهای توزیع

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به پیاده سازی مدل موفق جریان مالی بخش توزیع از ابتدای امسال، وصول مطالبات را تضمین کننده عملکرد بی عیب و نقص این مدل در شرکتهای توزیع برق عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، محسن ذبیحی در نشست هفتگی گذر از اوج بار ۱۴۰۴ که از طریق ارتباط برخط با مدیران عامل شرکتهای توزیع برق در مرکز پایش صنعت برق برگزار شد، با اشاره به قابلیتهای مدل جدید جریان مالی که از ابتدای امسال در بخش توزیع برق راه اندازی شده است، اظهار داشت: این مدل تاکنون بسیاری از مشکلات شرکتها را بر طرف ساخته و امکان و توان برنامه ریزی را در اختیار آنها قرار داده است.
وی وصول مطالبات را تضمین کننده اجرای درست و بی عیب و نقص مدل جریان مالی در شرکتها برشمرد که در صورت عدم توفیق در این بخش ، جریان نقدینگی و کسب و کار شرکتهای توزیع دچار اختلال می شود و لازم است شرکتهای توزیع تمرکز جدی بر این موضوع داشته باشند.
در ادامه این نشست بهرامی مدیرکل دفتر حقوقی توانیر پیرامون نحوه جبران خسارت قطع برق بر اساس ماده ۲۵ قانون بهبود کسب و کار که با امضای مدیرعامل شرکت توانیر به شرکتهای توزیع ارسال شده به ایراد مطالب پرداخت.
ارائه گزارش هزینه احداث انشعاب و گزارش وصول مطالبات شرکتهای توزیع از سوی یاقوتی مدیرکل مدیریت انرژی و برنامه ریزی امور مشتریان توانیر ،گزارش کمیته عالی برنامه ریزی از سوی داودی مدیرکل دفتر بودجه و توسعه سرمایه گذاری توانیر، گزارش ابلاغ جدید در خصوص سامانه های خورشیدی بامی برای ساختمانهای تازه احداث و گزارش LC کابل خود نگهدار از سوی صمدی معاون مهندسی شبکه توانیر،گزارش پیشرفت کنترل پذیری و دستورالعمل تهیه کابل سرویس از سوی احمدی مدیرکل هوشمندسازی و فن آوریهای نوین توانیر، از دیگر مباحث ارایه شده در این نشست بود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار