به گزارش خبرگزاری توانیر، سعید رسالی گفت: به دنبال ناترازی در تامین سوخت نیروگاهها و اعمال خاموشیهای برنامهریزی شده در سطح کشور، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با هدف تسهیل اطلاعرسانی به مشترکین و کمک به آنها برای مدیریت بهتر مصرف برق، اقدام به راهاندازی سامانههای مختلفی کرده است.
وی افزود: یکی از مهمترین این سامانهها، ربات «برق من» در بستر " اپلیکیشن بله" است که با استفاده از هوش مصنوعی، امکان دسترسی سریع و آسان مشترکین به برنامه خاموشیها را فراهم میکند. مشترکان میتوانند با مراجعه به آدرس Eaedcbot@ در "اپلیکیشن بله" و ثبت شناسه قبض خود، از زمان دقیق خاموشی در منطقه خود مطلع شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در این خصوص اضافه کرد: «با توجه به اهمیت اطلاعرسانی دقیق و بهموقع به مشترکین در شرایط بحرانی، راهاندازی ربات «برق من» را یک ضرورت دانستیم. این ربات که توسط کارشناسان دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت طراحی شده است، به صورت شبانهروزی و بدون وقفه به سوالات مشترکین پاسخ میدهد و آنها را از آخرین تغییرات در برنامه خاموشیها مطلع میکند.»
رسالی همچنین گفت: «علاوه بر این ربات، مشترکین میتوانند از طریق اپلیکیشن «برق من»، وبسایت شرکت و همچنین کد USSD (که بهزودی راهاندازی خواهد شد) نیز به اطلاعات خاموشیها دسترسی پیدا کنند.»
نظرات: ۰
سهشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
نظرات: ۰ |
۰
۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی از راهاندازی ربات هوشمند در بستر اپلیکیشن "بله" خبر داد و این اقدام را گامی بزرگ در جهت بهبود ارتباط با مشترکین و افزایش سطح رضایتمندی آنها دانست.