سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
نظرات: ۰ |
۰
نظارت بر عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌ای در حوزه HSE با رویکرد آینده‌نگری

معاون HSE دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت توانیر گفت: فرایند نظارت بر عملکرد ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق در حوزه HSE به پایان رسیده و از روز دوشنبه ۱۴ آبان تا روز چهارشنبه ۲۱ آذر با اعزام ناظران بر عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌ای در حوزه HSE نیز نظارت انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، حسین نوری میرطاهری افزود: در فرایند نظارت بر عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌ای در حوزه HSE بر آیتم های آینده‌نگر تاکید ویژه‌ای شده است. البته در فرایند نظارت بر عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌ای در حوزه HSE همانند شرکت‌های توزیع نیروی برق، افزون بر عملکرد شرکت در حوزه HSE، بر عملکرد همه معاونت‌ها و دفاتر مستقل آن شرکت در این حوزه به صورت جداگانه نظارت و هر یک از شرکت‌ها و معاونت‌ها و دفاتر مستقل هر یک از شرکت‌ها در حوزه HSE به تفکیک رتبه‌بندی خواهند شد.
وی اضافه کرد: آموزش‌های تخصصی و عمومی در حوزه HSE؛ استقرار سامانه‌های مدیریتی حوزه HSE؛ مدیریت HSE پیمانکاران؛ نظارت بر عملیات‌های تعمیر و نگهداری؛ بهینه‌سازی و طرح و توسعه در زمینه HSE؛ توسعه فرهنگ ایمنیِ سازمانی، شهروندی و اصناف؛ اقدامات در زمینه پیشگیری از تجاوز به حریم و میزان عملکرد درخصوص بودجه HSE از جمله شاخص‌هایی است که در نظارت بر عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌ای در حوزه HSE، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
وی افزود: جلسه‌ای توجیهی به‌منظور رفع ابهامات و سوالات شرکت‌های برق منطقه‌ای در زمینه نظارت بر عملکرد آن‌ها در حوزه HSE، روز چهارشنبه ۱۸ مهر با حضور تیم‌های نظارتی، معاونت‌ها و دفاتر مستقل شرکت‌های برق منطقه‌ای برگزار شد، با این وجود هر یک از شرکت‌ها یا تیم‌های نظارتی تا پیش از آغاز فرایند نظارت می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام در این زمینه با همکاران ما در دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت توانیر تماس حاصل نمایند.
معاون HSE دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت توانیر ادامه داد: نمره هر شرکت در این نظارت‌ها از ۱۰۰ خواهد بود که ۷۷ نمره آن را ناظران تعیین خواهند کرد و ۲۳ نمره دیگر را دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت توانیر بر اساس پاسخگویی به موقع به مکاتبات، ارسال به موقع فرم‌های حوادث، همکاری در برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه HSE و شاخص‌های بین‌المللی حوادث از جمله شاخص شدت-تکرار حادثه (FSI) مشخص خواهد کرد.
نوری افزود: در پایان نظارت‌ها نیز فرصت‌های بهبود در حوزه HSE، به هر کدام از شرکت‌ها و همچنین معاونت‌ها و دفاتر مستقل آن شرکت به صورت مجزا اعلام و از شرکت‌های برتر در این حوزه تقدیر خواهد شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار