نظرات: ۰
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
نظرات: ۰ |
۰
یکپارچگی نظام پیشنهادها و مدیریت دانش در شرکت توانیر، گامی بزرگ به سوی نوآوری

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره‌وری شرکت توانیر گفت: با هدف ارتقای بهره‌وری و نوآوری، نظام پیشنهادها و مدیریت دانش در این شرکت یکپارچه‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری توانیر، حمیدرضا قیصری با اعلام این خبر گفت: در جهت ایجاد یکپارچگی و هماهنگی بیشتر در فرآیندهای مدیریتی، شرکت توانیر اقدام به تلفیق دو سیستم مهم یعنی نظام پیشنهادها و مدیریت دانش خواهد نمود. این اقدام با هدف ایجاد یک بستر واحد برای جمع‌آوری، تحلیل و استفاده از دانش سازمانی و همچنین تشویق کارکنان به ارائه پیشنهادات نوآورانه انجام شده است.
وی افزود: شرکت توانیر با تدوین یک آیین‌نامه جامع و یکپارچه، چارچوب مشخصی برای اجرای این سیستم جدید فراهم کرده و برای اجرای این سیستم، شرکت توانیر با همکاری بخش خصوصی، اقدام به تهیه و استقرار یک نرم‌افزار جدید و یکپارچه نموده است
مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره‌وری شرکت توانیر با اشاره به مزایای این یکپارچگی گفت: با استفاده بهینه از دانش موجود در سازمان، بهره‌وری در تمامی فرآیندها افزایش خواهد یافت و با ایجاد بستری مناسب برای ارائه پیشنهادات نوآورانه، منجر به رشد و توسعه در صنعت برق خواهد شد.
قیصری با اشاره به اهمیت مشارکت بدنه کارشناسی سازمان در تصمیم‌سازیها ادامه داد: با دسترسی به اطلاعات جامع و دقیق، تصمیم‌گیری‌های مدیریتی بهتر و مبتنی بر شواهد خواهد بود.
وی با تاکید بر سیاست توانیر در تشویق کارکنان به مشارکت در ارائه پیشنهادها، ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرحهای تشویقی، فرهنگ مشارکت و همکاری در سازمان تقویت شود. دفتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت توانیر، به منظور آشنایی کارکنان با نرم‌افزار جدید و نحوه استفاده از آن، جلسات آموزشی برگزار کرده است.
گفتنی است بیش از یک دهه از اجرای نظام پیشنهادها در شرکت توانیر، می گذرد و با استقرار نرم‌افزار جدید، وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha