به گزارش خبرگزاری توانیر، کامبیز ناظریان افزود: با یکپارچه شدن خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق، مرزهای جغرافیایی مناطق ۲۲گانه برق در شهر تهران حذف شده و از این پس شهروندان تهرانی قادرند خدمات مورد نیاز خود در حوزه برق در تمامی نقاط شهر تهران را با مراجعه به هر یک از مناطق برق پایتخت به صورت دلخواه، دریافت کنند.
وی با بیان این که این اقدام برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق در کشور اجرایی شده است، از این طرح به عنوان یکی از مهم ترین فرآیندهای تحولی این شرکت نام برد و گفت: با تلاش متخصصان و کارشناسان این شرکت و استفاده از دانش بومی و فناوریهای پیشرفته، با طراحی و استقرار زیرساختهای تخصصی در بخشهای مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانههای جغرافیایی و مکان محور، بهره برداری و انسانی، این امکان فراهم شده تا شهروندان بتوانند بدون نیاز به مراجعه به منطقه برق مربوط به محل استقرار ملک خود، خدمات مورد نیاز را در هر یک از مناطق ۲۲گانه برق تهران دریافت کنند.
وی افزود: پیش از این با حذف فرآیندهای فیزیکی و استقرار دولت الکترونیک، کلیه خدمات حوزه برق شهر تهران به صورت الکترونیکی شده بود به این معنا که شهروندان تهرانی قادرند با اتصال به شبکه اینترنت و از طریق نرم افزار "برق من" یا پورتال اینترنتی این شرکت، خدمات مورد نیاز خود را به صورت کاملا غیرحضوری دریافت کنند اما با اجرای این طرح از این پس معدود اقداماتی که نیاز به حضور فیزیکی مشترک در محل منطقه دارد نیز در هر یک از مناطق ۲۲گانه برق شهر تهران، امکانپذیر شده تا از این طریق سریعترین و راحتترین شیوه ارائه خدمات به هموطنان تهرانی در حوزه برق فراهم باشد.
ناظریان تصریح کرد: هموطنانی که امکان و یا تمایل به دریافت خدمات غیرحضوری و اینترنتی ندارند نیز قادرند با مراجعه به نزدیکترین منطقه برق به محل سکونت خود، خدمات مورد نیاز در حوزه برق را برای هر نقطه از شهر تهران، ثبت و پیگیری کنند.
نظرات: ۰
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
نظرات: ۰ |
۰
۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: خدمات مورد نیاز شهروندان در حوزه برق از این پس بدون مرز در هر یک از مناطق ۲۲ گانه برق پایتخت قابل دریافت است.