نظرات: ۰
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
نظرات: ۰ |
۰
اجرای طرح تعویض مقره‌های نامناسب خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت پره‌سر – خلخال - اردبیل

طرح تعویض مقره پایه ۲۹۵ خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت پره‌سر - خلخال - اردبیل به‌رغم شرایط سخت جوی با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، حسن قنبرزاده معاون بهره‌برداری برق منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به بازدید محمد دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت از خط ۲۳۰ کیلوولت پره سر-خلخال - اردبیل و تاکید وی بر تعویض مقره‌های نامناسب این خط به منظور پیشگیری از حوادث، پروژه تعویض مقره این خط در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: یکی از عوامل اصلی خروج خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت پره‌سر – خلخال - اردبیل، مناسب نبودن مقره‌های استفاده شده در خط بود که برای حل این مشکل، همکاران تعمیرات غرب معاونت بهره‌برداری و پیمانکار تعمیر نگهداری خطوط با حضور در محل خط و بررسی شرایط، نسبت به تعویض مقره پایه ۲۹۵ خط پره سر- خلخال اقدام کردند.
معاون بهره‌برداری با اشاره به شرایط نامساعد جوی منطقه گفت: با توجه به کوهستانی بودن و شکل گرفتن مه غلیظ در منطقه که کار را بسیار سخت کرده بود اما با تلاش همکاران، عملیات تعویض مقره پایه ۲۹۵ خط پره سر- خلخال انجام شد و در ادامه باید با هماهنگی مرکز کنترل شبکه واخذ خروج نسبت به تعویض مقره حدفاصل پایه های ۲۸۰ الی ۳۴۰ اقدام شود.
وی افزود: پایش و نگهداری خطوط جهت پایدار نگه داشتن شبکه برق، به طور مستمر توسط همکاران خطوط معاونت بهره‌برداری انجام می‌شود تا در فصل سرد زمستان که با بارشهای شدید باران و برف روبه‌رو هستیم بتوانیم برق مطمئن و پایداری را برای مشترکان تامین کنیم.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha