یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
نظرات: ۰ |
۰
آموزشهای عملی در حوزه HSE در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، در کنار خرید تجهیزات حفاظت فردی و گروهی مناسب، از آموزش‌های عملی به‌عنوان عاملی مهم در زمینه ارتقای HSE یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، محمد رئیسی در آیین گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی گفت: محیط، تجهیزات و مواد و همچنین نیروی انسانی عوامل ایجادکننده حوادث هستند.
وی افزود: در پیشگیری به ترتیب اقداماتی شامل طراحی ذاتا ایمن، فرایندهای کاری ایمن، افراد ذیصلاح، حفاظت‌های فیزیکی، سازه‌های نگهبان و پشتیبان، تجهیزات حفاظت فردی و واکنش در شرایط اضطراری نقش دارد.
رئیسی گفت: برای ارتقای سطح فرهنگ HSE می‌توان از ارتباطات، فناوری، آموزش، سیستم مدیریت، مداخلات و تحلیل‌ها به‌عنوان ابزار بهره گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ضرورت دارد ساختار HSE در شرکت‌های زیرمجموعه صنعت برق تقویت شود، افزود: در این شرکت بیشترین اختیار به دفتر HSE داده شده تا بتواند بر همه حوزه‌ها نظارت داشته باشد.
وی ادامه داد: در این شرکت در دو سال گذشته به حفظ نیروهای عملیاتی توجه ویژه‌ای شده و در زمینه خرید تجهیزات حفاظتی فردی و گروهی مناسب و استاندارد تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، برنامه این شرکت را در حوزه HSE، تعیین صلاحیت‌های کلیدی، تعیین محتواهای آموزشی ضروری و برگزاری آموزش‌های کاربردی عنوان کرد و گفت: در یک سال گذشته در حوزه آموزش به‌ویژه آموزش‌های عملی به سیمبانان اتفاقات خوبی رقم خورده است و برنامه‌ریزی برای توسعه این موضوع در دستور کار قرار دارد.
رئیسی، توسعه شبکه و در مقابل کاهش نیروی عملیاتی، وسعت و پراکندگی استان، کمبود زیرساخت ارتباطی و پدیده سرقت را از چالش‌های مهم پیش روی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان دانست.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha