نظرات: ۰
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
نظرات: ۰ |
۰
۲۶ طرح پست و خط انتقال در فارس و خوزستان به مدار می‌آید

پیشرفت طرحهای حیاتی و ضروری شرکتهای برق منطقه‌ای فارس و خوزستان و شرکتهای توزیع نیروی برق مربوطه برای عبور از تابستان ۱۴۰۴ با حضور مدیرعامل شرکت توانیر بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، طی نشستی با حضور مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر، مهندس ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر، مهندس مقیم زاده مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و مدیران عامل شرکتهای برق منطقه ای فارس و خوزستان و شرکتهای توزیع برق مربوطه، وضعیت پیشرفت ۲۶ طرح حیاتی پست و خط انتقال شامل ۱۷ طرح برق منطقه‌ای خوزستان و ۹ طرح برق منطقه‌ای فارس در کنار طرحهای ضروری پیش بینی شده برای عبور از تابستان سال آینده ارایه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این نشست تلفات شبکه انتقال برق خوزستان زیر ۲ درصد و کمتر از متوسط کشور عنوان شد و ۷۶ پروژه حیاتی در بخش اصلاح و بهینه سازی شبکه های انتقال و فوق توزیع این شرکت در جریان است. 
همچنین اقداماتی در جهت احداث نیروگاههای خورشیدی و تجدیدپذیر انجام شده و حدود ۴۰۰ مگاوات خورشیدی برای تابستان ۱۴۰۴ به مدار می آید و ۳۴۳۵ مگاوات نیروگاه ماده ۴ نیز از سوی صنایع انرژی بر خوزستان در حال اجراست.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha