نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
نظرات: ۰ |
۰
بهسازی و اصلاح شبکه ۲ روستای پیرانشهر / تامین برق ۸۵ هکتار از مناطق الحاقی حاشیه شهر به محدوده شهری

بهسازی و اصلاح شبکه برق ۲ روستا از توابع شهرستان پیرانشهر و تامین برق مناطق تازه الحاق شده به محدوده شهری در ۶ ماه نخست امسال انجام شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، رستگار احمدی مدیر توزیع برق پیرانشهر عملکرد ۶ ماهه این مدیریت را تشریح کرد و گفت: مدیریت توزیع برق پیرانشهر از ابتدای سال جاری تاکنون فعالیت خود را حول سه محور انجام داده که اجرای مصوبات سفر استاندار به پیرانشهر، ارائه خدمات برق رسانی به زائران اربعین و انجام زیرساختها در مرز تمرچین و سایر اقدامات اصلاحی و توسعه‌ای این سه محور بوده است.
وی ادامه داد: اصلاح و بهسازی شبکه برق روستاهای پسوه و بندره از توابع شهرستان پیرانشهر با صرف اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان از جمله اقداماتی است که با تلاش مجموعه مدیریت توزیع برق پیرانشهر طی ۶ ماه نخست سال با هدف بهسازی و ارائه برق پایدار در این روستاها اجرا شده است.
مدیرتوزیع برق پیرانشهر اضافه کرد: جایگزینی ۱۳ کیلومتر از شبکه‌های سیمی با کابل خودنگهدار، توسعه و احداث  بیش از ۱۵ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق در نقاط مختلف شهرستان پیرانشهر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین از دیگر اقداماتی است که توسط مدیریت توزیع برق پیرانشهر انجام شده است.
وی همچنین به تامین برق مناطق حاشیه‌ای که به محدوده شهری اضافه شده‌اند، اشاره کرد و گفت: پس از بازدیدها و سفرهای استانی استاندار به پیرانشهر و تصویب ملحق شدن برخی از مناطق حاشیه‌ای این شهرستان به محدوده شهری مدیریت توزیع برق پیرانشهر با احداث ۱۱ دستگاه پست هوایی و نیز توسعه و احداث ۴۳ کیلومتر از شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط هوایی عملیات برق رسانی به این مناطق را در طول ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ عملیاتی کرده است.
 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha