نظرات: ۰
شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
نظرات: ۰ |
۰
نخستین نیروگاه کوچک خورشیدی ۵ کیلوواتی در روستای حصار مهتر به بهره‌برداری رسید

نخستین نیروگاه کوچک خورشیدی ۵ کیلوواتی با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای حصار مهتر از توابع شهرستان رباط‌کریم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری توانیر، در آیین افتتاح و بهره برداری از این نیروگاه خورشیدی که با حضور جمعی از مسوولان استان تهران و شهرستان رباط کریم برگزار شد، رجبعلی طالبیان معاون برنامه‌ریزی و بودجه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ضمن قدردانی از حمایتهای کمیته امداد امام خمینی در واگذاری تسهیلات و تشویق مددجویان به احداث نیروگاههای خورشیدی گفت: بی‌تردید اشتغال‌زایی مهمترین رسالت کمیته امداد امام خمینی به منظور حفظ کرامت خانواده‌های تحت پوشش است و امروز شاهدیم که این طرح با اعتبار ۱/۵ میلیارد ریال و با همکاری یکی از بانکها به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین به اثرات مثبت ایجاد و توسعه نیروگاههای خورشیدی بر شاخصهای کلان اقتصادی مانند اشتغال، ارزش افزوده و .. اشاره و تاکید کرد: مدلهای سرمایه‌گذاری متنوعی برای ایجاد نیروگاههای تجدیدپذیر در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به معاونت برنامه ریزی این شرکت در جریان جزییات آنها قرار گیرند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha