نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
نظرات: ۰ |
۰
آغاز عملیات اجرایی پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی خرمدره

همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی خرمدره با حضور نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، در این مراسم علی مردانی نماینده مردم ابهر خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های صنعت برق استان، بر اهمیت تامین برق پایدار برای صنایع و کشاورزی تاکید کرد و از برق منطقه‌ای زنجان خواست تا همچنان با جدیت به این مهم بپردازد.
محبی فرماندار سلطانیه نیز آغاز عملیات اجرایی پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی خرمدره را نشان از عزم جدی مسوولان استان برای توسعه زیرساخت‌های برق و حمایت از صنایع عنوان کرد و گفت: این طرح علاوه بر تامین برق پایدار برای صنایع، می‌تواند به توسعه اقتصادی منطقه نیز کمک کند.

همچنین مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان، در حاشیه این مراسم بر اهمیت ساخت نیروگاه‌های خودتامین توسط صنایع تاکید کرد و گفت: این امر می‌تواند به بهبود امنیت انرژی، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری صنایع کمک کند.
علی آبادی معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای زنجان نیز با اشاره به مشخصات فنی این طرح از مسوولان درخواست کرد تا با حمایت از بخش حرارتی نیروگاه‌های سلطانیه و آریان در تامین برق استان یاری رسانند.
وی افزود: پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی خرمدره دارای ۲ بی خط و ۲ بی ترانسفوماتور ۶۳ کیلوولت با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر و با پیش‌بینی اعتباری در حدود ۳۲۸۰ میلیارد ریال احداث می‌شود که گام مهمی در جهت تامین برق پایدار و مطمئن برای صنایع مستقر در این شهرک صنعتی محسوب می‌شود.


 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha