دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
نظرات: ۰ |
۰
بهسازی شبکه برق شهرستان کهگیلویه آغاز شد

مدیر برق شهرستان کهگیلویه گفت: طرح مطالعات بهسازی شبکه برق این شهرستان تهیه شده و اجرای برنامه هدف‌گذاری شده از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری توانیر، حسین عادلی‌نسب افزود: براساس این طرح فیدرهای قلعه رئیسی به دیشموک به طول ۱۰۰ کیلومتر، فیدر منطقه سمغان به طول ۵۰ کیلومتر، فیدر شهر دهدشت به طول ۲۰ کیلومتر و فیدر منطقه کلایه به طول ۳۲ کیلومتر بهسازی و تعمیر می شوند.
وی اضافه کرد: طبق بازدیدهای انجام شده از سوی کارشناسان برق شهرستان کهگیلویه در مجموع ۳۷۰ مورد تعمیرات در این خطوط برداشت و اصلاح می‌شوند.
وی با اشاره به این که شبکه‌ توزیع برق کهگیلویه به دلیل گستردگی زیاد، نیازمند برنامه‌ای مدون جهت رسیدگی و تعمیرات است، ادامه داد: تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق با رویکرد افزایش پایداری شبکه توزیع در فصل زمستان انجام می‌شود.
عادلی نسب همچنین از اجرای طرح بهسازی شبکه روشنایی معابر شهر دهدشت خبر داد و افزود: تعویض و بهسازی ۱۵۰ چراغ قدیمی با لامپهای LED انجام شده است.
مدیر اداره برق شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در ادامه این اقدام، تعویض ۲۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در شهر دهدشت در حال انجام است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha