نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
نظرات: ۰ |
۰
تجهیز ۱۰۰ درصد مشترکان اداری استان فارس به کنتور هوشمند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: تمامی مشترکان اداری این شرکت به کنتور هوشمند مجهز هستند که از این طریق می‌توان میزان مصرف برق آنها را کنترل و رصد کرد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، محمدحسین زارعی افزود: درحال حاضر بیش از ۱۳۱۳ مشترک اداری تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مجهز به کنتور هوشمند شده‌اند که از این طریق می‌توان از راه دور بر رعایت مدیریت مصرف برق آنها نظارت دقیق داشت.
وی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مطلوب ادارات و دستگاههای اجرایی استان در اجرای دقیق برنامه‌های مدیریت مصرف برق خاطرنشان کرد: ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی می‌بایست یک ساعت پیش از خاتمه ساعت کار سامانه‌های سرمایشی خود را خاموش کرده و در صورت نیاز، برق مصرفی این سامانه‌ها را از طریق مولدهای برق تأمین کنند در غیر این صورت مشمول اعمال محدودیت مصرف خواهند شد.
وی با بیان این که با استفاده از کنتورهای هوشمند، میزان مصرف برق ادارات در ساعات اداری و خارج از ساعت اداری به‌صورت جداگانه کنترل می‌شود، خاطرنشان کرد: مصرف برق ادارات توسط کنتورهای هوشمند رصد می‌شود و براساس مصوبه‌ای که ابلاغ شده، مصرف برق ۳۰ درصد در ساعت اداری و ۶۰ درصد در ساعت غیر اداری باید کاهش یابد.
به گفته زارعی، برق اداراتی که سقف مصرف برق تعیین شده را رعایت نکنند، به طور خودکار توسط کنتورهای هوشمند محدود می‌شود.
 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha