به گزارش خبرگزاری توانیر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق بوشهر، این نشست با حضور حمیدرضا قیصری مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات توانیر، معاونان شرکت، اعضای کمیته و مدیران بخش شهرستانها برگزار و شاخصهای اداره، مشتریمداری، سلامت همکاران و هوشمندسازی بازرسی بهعنوان محورهای اصلی مورد بررسی قرار گرفت.
قیصری مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات توانیر با تاکید بر ضرورت ارتقای شاخصهای عملکردی در حوزه خدمات گفت: مشتریمداری و افزایش رضایتمندی مردم از مهمترین رویکردهای شرکت توانیر است و ارائه خدمات صادقانه به مشترکان، رسالت اصلی همکاران صنعت برق محسوب میشود.
وی بر اهمیت سلامت روحی و روانی کارکنان با توجه به ارتباط مستقیم شرکتهای توزیع برق با مردم تاکید و اظهار داشت: نظارتهای مستمر، دریافت پیشنهادات و تعریف پروژههای بهبود، از برنامههای مهم در جهت سلامت اداری و کسب رضایتمندی مردم است.
در بخش دیگری از این نشست، موضوع هوشمندسازی بازرسی و نظارت در صنعت برق بهعنوان یکی از محورهای توسعه محور شرکت مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.
در ادامه رییس کمیته سلامت اداری و دبیر کمیته، گزارش عملکرد و اقدامات شاخص معاونتها و مدیران شهرستانی را در حوزه سلامت اداری تشریح کرد.
در پایان نشست، موضوعات مرتبط با بهبود وضعیت معیشتی کارکنان، برنامههای حمایتی و راهکارهای ارتقای کیفیت کار مورد بررسی قرار گرفت و با اهدای لوح از ۳ نفر از کارکنان شرکت بهواسطه جلب رضایتمندی مردمی تقدیر شد.
نظرات: ۰
شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۲
نظرات: ۰ |
۰
۰
با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر؛
نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در بوشهر برگزار شد
شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در جهت سلامت اداری و صیانت از حقوق عامه مردم، نشستی با حضور مدیرکل دفتر بازرسی شرکت توانیر در جهت شناسایی گلوگاههای فساد و رفع مشکلات و چالشهای آن برگزار کرد.