نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۸:۵۴
نظرات: ۰ |
۰
رونمایی از سند خدمات غیرحضوری در برق پایتخت

در جهت تحقق دولت الکترونیک و به منظور ایجاد بسترهای پایدار، یکپارچه و هوشمند در ارائه خدمات، از سند خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، با هدف تسهیل دسترسی شهروندان، کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و افزایش شفافیت در فرآیندها، سند توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیرحضوری برق پایتخت ارائه شد.
علیرضا سلطانی راد مجری طرح توسعه دولت الکترونیک برق پایتخت با اشاره به این سند گفت: تدوین و اجرای سند خدمات غیرحضوری، نقطه عطفی در مسیر حرکت به سوی دولت الکترونیک است. هدف ما ایجاد تحول بنیادین در ارائه خدمات و فراهم کردن بستری ساده، سریع و ایمن برای تمامی مشترکان است.
وی افزود: بر اساس سند راهبردی خدمات غیرحضوری که توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تدوین و تصویب شده است، مجموعه‌ای جامع از خدمات به‌صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری در اختیار مشترکان قرار گرفته است. این سند به‌ عنوان نقشه راه شرکت، بر توسعه خدمات برای سه گروه اصلی شامل شهروندان، سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی تاکید دارد و تمامی اقدامات شرکت در این مسیر بر اساس آن برنامه ‌ریزی و اجرا می‌شود.
مجری طرح توسعه دولت الکترونیک برق پایتخت در ادامه گفت: شهروندان می‌توانند بسیاری از امور خود همچون دریافت و پرداخت صورتحساب برق، ثبت و پیگیری درخواست‌ها، اعلام و رفع خرابی‌ها و همچنین ثبت‌ نام برای انشعاب جدید را از طریق بسترهای بر خط  انجام دهند. همچنین سازمان‌های دولتی و نهادهای اجرایی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به شکلی سریع‌تر و شفاف‌تر دریافت کنند و واحدهای تجاری و خصوصی نیز از سرویس‌های اختصاصی و پشتیبانی غیرحضوری بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار