به گزارش خبرگزاری توانیر، بر اساس اعلام دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر و طبق ارزیابیهای صورت گرفته در سطح شرکتهای توزیع نیروی برق کشور، شرکت توزیع نیروی برق تبریز موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شده است.
حمیدرضا قیصری مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر با بیان اینکه میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات، نتیجه نظرسنجی مردمی از پاسخهای ارسالی از سوی شرکت و تعداد موارد لغو کار در سامانه، ملاک ارزیابی عملکرد سالانه شرکتهاست اظهار داشت: ارائه پاسخهای شفاف، مستند و مستدل، مدیریت و پیگیری به موقع شکایات در رضایتمندی مردم بسیار اثرگذار است.
براساس این گزارش از مجموع ۳۹ شرکت توزیع در کشور، شرکتهای توزیع نیروی برق استان مرکزی، جنوب استان کرمان، تهران بزرگ و غرب مازندران به ترتیب در رتبههای اول تا چهارم قرار گرفتند.
نظرات: ۰
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۱
نظرات: ۰ |
۰
۰

بر اساس ارزیابی شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق تبریز با ثبت میانگین زمان پاسخگویی یکونیم دقیقهای در بازه زمانی ۷ روزه طی سهماهه نخست سال ۱۴۰۴ جزو پنج شرکت برتر کشور در پاسخگویی به شکایات مردمی قرار گرفت.