به گزارش خبرگزاری توانیر، علیرضا رضایی معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ این شرکت با قدردانی از همراهی شهروندان تهرانی در مدیریت مصرف برق گفت: مشترکان میتوانند با استفاده از درگاههای متنوع ارتباطی از برنامه خاموشیها مطلع شوند و در صورت وجود مغایرت، قبض برق خود را اصلاح کنند.
وی با بیان این که اطلاعات خاموشیها در روزهای سهشنبه و چهارشنبه بارگذاری می شود، افزود: با مراجعه به سایت اصلی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، شهروندان میتوانند از طریق درگاههای مختلفی از جمله کدهای دستوری و پیامک، به خدماتی مانند برنامه خاموشیها، ثبت مشخصات اشتراک و اصلاح اطلاعات دسترسی داشته باشند. همچنین، امکان استفاده از نرم افزار برق من، شمارهگیری کد دستوری #121*500* و تماس با سامانه ۱۲۱ نیز برای دریافت اطلاعات در دسترس است.
به گفته وی، مشترکان همچنین برای ثبت اشتراک خود میتوانند شناسه قبض *1 را به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ پبامک کنند. افرادی که به تازگی محل سکونت خود را تغییر دادهاند نیز میتوانند برای حذف اطلاعات اشتراک، شناسه قبض *2 به همان شماره ارسال کنند.
رضایی تأکید کرد: در صورتی که برنامه خاموشی منطبق با برنامه زمانبندی اعلام شده برای مشترکان اجرا نشود یا خاموشی خارج از برنامه رخ دهد، میتوانند شناسه قبض *121 را به سر شماره 3000121 ارسال کنند تا کارشناسان شرکت بررسی و اصلاحات را انجام دهند و یا اینکه با مراجعه به بخش اطلاع رسانی سایت شرکت سامانه هوشمند فوریتهای شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام مغایرت نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.
وی در پایان با اشاره به نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان پرمصرف خاطرنشان کرد: این طرح با هدف مدیریت دقیقتر مصرف و پایش لحظهای اطلاعات مصرف برق در حال اجراست و برای افرادی که مصرف بالایی دارند، تدابیر ویژهای در نظر گرفته شده است.
نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۶
نظرات: ۰ |
۰
۰

معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق تهران بزرگ تشریح کرد:
راهکارهای اصلاح قبض برق و ثبت اطلاعات مشترکان پایتخت
با هدف تسهیل در روند خدماترسانی و اصلاح اطلاعات مشترکان، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مسیرهای متعددی را معرفی کرده که به کمک آنها شهروندان میتوانند نسبت به اصلاح قبض برق خود و اطلاع از برنامه خاموشیها اقدام کنند.