به گزارش خبرگزاری توانیر، محسن ذبیحی در نشست هفتگی مدیریت اوج بار تابستان که از طریق ارتباط برخط با مدیران عامل شرکتهای توزیع نیرو برگزار شد، به نشست اعضای اطلاعرسانی دولت به میزبانی توانیر در ابتدای هفته گذشته اشاره کرد که با تاکید جدی بر لزوم ا اطلاعرسانی درست و به موقع برنامه های مدیریت مصرف همراه بود.
وی سامانه برق من را محور اصلی اطلاعرسانی صنعت برق به مردم ذکر کرد و از دست اندرکاران این سامانه خواست در جهت بلوغ و بهبود شرایط ارایه خدمات از طریق این بستر تعاملی، تلاش کنند.
ذبیحی پوشش فراگیر و ارتباط سازنده با مشترکان برق را از اهداف این سامانه ذکر کرد و برنامه ریزی و اطلاع رسانی درست را در کاهش تبعات محدودیتهای اوج بار تابستان و جلب رضایتنمندی مردم تاثیرگذار دانست.
وی تعامل دو طرفه و پاسخگویی و رسیدگی سریع به مسایل مشترکان را موجب اقبال عمومی و پوشش حداکثری این سامانه به عنوان بستر اصلی ارتباط صنعت برق با مردم عنوان کرد که مستلزم استفاده از نیروهای پیگیر و علاقمند در این بخش است.
ذبیحی با اشاره به تعیین سخنگوهای استانی، از مدیران عامل شرکتهای توزیع و برقهای منطقه ای خواست با برپایی نشستهای هفتگی و با حضور مدیران روابط عمومی، ضمن بررسی مسایل و موضوعات شبکه، نسبت به اطلاعرسانی هماهنگ و یکسان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی اقدام کنند.
در این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر با ارایه نتایج نشست هفته پیش با رییس و اعضای شورای اطلاع رسانی دولت، خلاصه ای از اقدامات اطلاعرسانی روابط عمومی های صنعت برق را تشریح و بر لزوم اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق منطبق با سهمیه های تعیین شده استانی، تاکید کرد.
ارفعی با اشاره به آماده شدن احکام تعدادی از سخنگویان استانی صنعت برق جهت ابلاغ از سوی مدیرعامل شرکت توانیر، از تدوین دستورالعمل اطلاع رسانی سخنگویان صنعت برق و آمادگی جهت ابلاغ به شرکتهای برق خبر داد و خواستار تعامل فعالانه سخنگویان صنعت برق با رسانه ها و انعکاس تلاش کارکنان مجموعه برق کشور با هدف تنویر افکار عمومی و معرفی چالشهای این صنعت زیربنایی شد.
در ادامه این نشست که با بررسی چالشها و شیوه های ارتقای کارایی سامانه برق من از سوی مسوولان این حوزه همراه بود، گزارشهای مربوط به روشنایی معابر، مدیریت بار خانگی و سامانه نور، وصول مطالبات و هوشمندسازی و مدیریت بار شرکتهای توزیع ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.
نظرات: ۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۰
نظرات: ۰ |
۰
۰

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر سامانه "برق من" را اصلیترین کانال اطلاعرسانی صنعت برق عنوان و بر لزوم تقویت تلاشها در جهت بلوغ و بهبود شرایط خدمت رسانی این سامانه به مردم تاکید کرد.