نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۷
نظرات: ۰ |
۰
ضرورت بکارگیری هوش مصنوعی در پاسخگویی شکایات صنعت برق

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر گفت: بکارگیری هوش مصنوعی در پاسخگویی به شکایات و تحلیل دقیق ضروری است.

به گزارش خبرگزاری توانیر، حمیدرضا قیصری در جلسه کمیته سلامت اداری که در توزیع برق استان مرکزی برگزار شد، افزود: استفاده از تجهیزات و نرم‌افزارهای به‌روز، قابلیت مناسب ثبت اطلاعات و پیگیری آنها، مدیریت و پیگیری شکایات در پاسخگویی به موقع شکایات در رضایتمندی مردم بسیار اثر گذار است.
وی با بیان اینکه ارزیابیها در حوزه رسیدگی به شکایات شاخص محور می شود،افزود: به صورت شفاف و دقیق ارزیابیها مورد رصد قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی هم گفت:رسیدگی به شکایات در سازمان‌ها و نهادهای مختلف به عنوان یکی از اصول مهم شفافیت و تکریم ارباب رجوع شناخته می‌شود.
محمود محمودی بابیان اینکه شرکتهای توزیع برق پیشانی ارتباطی صنعت برق با مشترکان هستند، افزود: سامانه‌های آنلاین به کاربران اجازه می‌دهد تا شکایات خود را ثبت کرده و وضعیت رسیدگی به آن‌ها را پیگیری کنند و فرآیندهای شفاف و دقیق در این سامانه به افزایش اعتماد عمومی کمک می‌کند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار