به گزارش خبرگزاری توانیر، در ابتدای این نشست علی اسدی مدیرعامل برق منطقهای خوزستان گزارشی از وضعیت شبکه برق خوزستان، تنگناها و مشکلات آن ارائه کرد و با بیان اینکه درآمدهای صنعت برق با هزینههای آن همخوانی ندارد، اظهار داشت: دفتر خدمات مشترکین موتور محرک و توسعه صنعت برق در این زمینه هستند و جایگاه مهمی در شرکتها دارند که باید در کشور با هماهنگی به مسئولیتهای خود عمل کنند.
مدیرکل دفتر برنامهریزی تلفیقی شرکت توانیر نیز در این نشست گفت: اگر علت بحث ناترازیهای فنی که در صنعت برق داریم را ناترازیهای اقتصادی و مالی در نظر بگیریم آن وقت واحدهای خدمات مشترکین پیشانی و خط مقدم در این موضوع هستند.
احسان ذبیحزاده با بیان اینکه در ۲ سال گذشته فرایندهای اصلاحی خوبی در صنعت برق در این موضوع شده است، تاکید کرد: واحدهای خدمات مشترکین کار سختی دارند چرا که از طرفی باید اصلاحات اقتصادی و این نظامها و ترتیبات را رعایت و اعمال کنند و از طرفی فشارهایی که ناشی از پیامدهای اجرای این موارد است، را تحمل کنند.
وی افزود: دفاتر خدمات مشترکین سه نقش اساسی را در شرکتهای برق منطقهای ایفا میکنند که نقش اول همان خدمات مشترکین، بحث دوم بحث وصول درآمد و بحث سوم هم موضوع مدیریت بار و مصرف است.
مدیرکل دفتر برنامهریزی تلفیقی شرکت توانیر گفت: از واحدهای مرتبط با این سه نقش دعوت شده در این گردهمایی هماندیشی حضور پیدا کنند تا با طرح چالشها و فرصتها، ابهاماتی که وجود دارد رفع و مواردی که نیاز به پیگیری دارند، در دستور پیگیری قرار گیرند.
براساس این گزارش نمایندگان دفتر خدمات مشترکین شرکتهای برق منطقهای و مسوولان مرتبط شرکت توانیر و شرکت مدیریت شبکه برق ایران با این موضوعات در این نشست دو روزه نقطه نظرات، تجربیات و گزارشهای خود را با دستور کارهای از پیش تعیین شده، تا دستیابی به یک نتیجه مطلوب ارائه خواهند کرد.
نظرات: ۰
سهشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
نظرات: ۰ |
۰
۰

به میزبانی برق منطقهای خوزستان برگزار شد
گردهمایی مدیران خدمات مشترکین شرکتهای برق منطقهای در اهواز
گردهمایی مدیران خدمات مشترکین شرکتهای برق منطقهای کشور به منظور تبیین، هماندیشی و تبادل تجربیات در حوزه کاری با حضور جمعی از مدیران شرکت توانیر و شرکت مدیریت شبکه برق ایران به میزبانی برق منطقهای خوزستان در اهواز برگزار شد.