نظرات: ۱
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
نظرات: ۱ |
۰
نقش حیاتی سامانه‌های الکترونیک در رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشترکین

رییس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور بر نقش حیاتی سامانه‌های الکترونیک در رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشترکین تاکید کرد. 

به گزارش خبرگزاری توانیر، کامل داودی رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از ساختمان نظارت الکترونیک و خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ که به همراه حمیدرضا قیصری سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر انجام شد، بر نقش حیاتی سامانه‌های الکترونیک در مدیریت رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشترکین، بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت شهروندان تأکید کرد. 
در این بازدید، علیرضا رضایی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، استفاده از تجهیزات و نرم‌افزارهای به‌روز، قابلیت مناسب ثبت اطلاعات و پیگیری آنها، مدیریت و پیگیری شکایات را از نقاط قوت سامانه‌های موجود در آن شرکت عنوان کرد.
داودی در این بازدید از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های اداری به‌عنوان یکی از مولفه‌های پیش‌برنده درخصوص دریافت نظرات مردم مبنی بر میزان رضایت از ارائه خدمات دولتی یاد کرد و گفت: مرکز فوریت‌های اداری قصد دارد برنامه‌های اصلاحی را از نگاه مردم بررسی کند. از این رو به دنبال طراحی یک مرکز تماس و یک پلتفرم ارتباطی هستیم تا مواردی که نقص در ارائه خدمات وجود دارد از سوی مردم به صورت مستقیم به ما اعلام و از سوی این مرکز پیگیری شود، از این رو شرکت توانیر و شرکت‌های زیرمجموعه آن به عنوان دستگاه پیشرو در خدمات‌رسانی به مردم جهت بررسی نحوه ایجاد سازوکار بهینه تعامل با شهروندان به عنوان اولین دستگاه اجرایی در این خصوص مورد بازدید قرار گرفته است.
نقش حیاتی سامانه‌های الکترونیک در رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشترکین

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار