نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
نظرات: ۰ |
۰
اصلاح و بهسازی ۱۲۱ فیدر فشار متوسط در شبکه توزیع برق گیلان

طرحهای تعمیرات پیشگیرانه به منظور اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع مهمترین راهکار برای جلوگیری از خاموشیها و حوادث در زمان وقوع بحران است که در سطح شرکت توزیع برق گیلان به صورت منسجم در قالب طرح جهادی افزایش تاب‌آوری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری توانیر، در همین زمینه مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: مقاوم‌سازی شبکه‌های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در جهت گسترش تعمیرات و کاهش هزینه‌ها از مهمترین آثار و اهداف طرح ارتقای تاب‌آوری است.
وی افزود: با توجه به دستورالعملهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق مبنی بر شناسایی و پایش مستمر تهدیدات طبیعی حوزه صنعت آب و برق، بررسی الگوها و روشهای متنوع هم افزایی به منظور کاهش آسیب‌پذیری و تسهیل مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار است.
صادقی خاطرنشان کرد: هدف و استراتژی این شرکت در اجرای طرح افزایش تاب‌آوری؛ بازسازی شبکه‌های مستعمل و خسارت دیده از بحران حادث شده گذشته و همچنین تقویت، نوسازی و بهسازی شبکه و تاسیسات شرکت در سطح استان گیلان است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۳۱ مرحله طرح افزایش تاب‌آوری با اعتباری معادل ۶۰۳۲۵ میلیون ریال به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه‌های فشار متوسط به ویژه در ایام وقوع بحران به اجرا درآمده است.
به گفته وی، طرح مذکور با فعالیت ۷۱۸ گروه اجرایی به ظرفیت ۳۷۴۷ نفر ساعت بر روی حدود به ۲۷۷ کیلومتر از فیدرهای فشار متوسط، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری شبکه اجرا شده است.
صادقی تاکید کرد: تمامی مراحل طرح تاب‌آوری شبکه‌های توزیع با تجمیع گروههای عملیاتی و بکارگیری تمامی امکانات موجود در شرکت انجام می‌شود که با اجرای آن از ابتدای سال تاکنون ۱۲۱ فیدر فشار متوسط تعمیر و بهسازی شده است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اضافه کرد: ۱۸۹ عدد نصب و اصلاح پایه، ۴۵۹۱ عدد تعویض مقره و ۴۴۸ رشته تعویض هادی از دیگر اقدامات مهم انجام شده طی اجرای طرح جهادی افزایش تاب‌آوری در سطح استان است.
وی در پایان گفت: اجرای این قبیل فعالیتها نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می‌کنند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار