نظرات: ۰
جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
نظرات: ۰ |
۰
 ظرفیت خطوط E1 سامانه تلفنی ۱۲۱ مرکز پاسخگویی حوادث و فوریتهای برق زنجان افزایش یافت

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افزایش ظرفیت خطوط E1 سامانه تلفنی ۱۲۱ از ۶۰ خط به ۱۲۰ خط، در جهت پاسخگویی سریع‌تر به شهروندان استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، حسین سهیل در این باره گفت: این اقدام به منظور ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی بهتر و سریع‌تر به شهروندان و مشترکان برق استان زنجان و تسهیل در ارتباطات و کاهش زمان انتظار شهروندان در تماس با این مرکز انجام شده و انتظار می‌رود که بهبود قابل توجهی در کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکین برق ایجاد کند.
وی با بیان این که خطوط E1 یکی از استانداردهای انتقال داده در سیستم‌های مخابراتی هستند که به طور عمده در شبکه‌های دیجیتال استفاده شده و معمولاً برای انتقال صدا و داده‌ها در شبکه‌های تلفن و مخابرات به کار می‌روند گفت: خطوط E1 به دلیل قابلیت اطمینان بالا و کیفیت خوب انتقال داده در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای برقراری ارتباطات تلفنی و داده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار