نظرات: ۰
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
نظرات: ۰ |
۰
اجرای مانور بزرگ تمرینی آموزشی وزارت نیرو در استان اصفهان

مانور تمرینی - آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکزی جنوب کشور با سناریوی سیلاب با مشارکت استان‌های، فارس، چهار محال و بختیاری، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و یزد به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، عضو کمیته فرماندهی این مانور در قسمت برق هدف از اجرای مانور تمرینی آموزشی را هم‌افزایی و برنامه‌ریزی دقیق برای مقابله با مشکلات طبیعی و غیرطبیعی در آینده عنوان کرد و گفت: این مانور در بالاترین سطح مدیریت بحران و با سناریوی پدیده‌ سیل، صاعقه و طوفان به عنوان محور اصلی این مانور تعریف شده است.
محمد مرادی گفت: آسیب‌پذیری سامانه‌ها، تأسیسات، فرآیندها و زیرساختهای مرتبط با آنها از بزرگ‌ترین چالشها و موانع پیش روی فعالیت شرکتهای تابعه وزارت نیرو است.
وی تصریح کرد: در جریان برگزاری مانور، فیدرهای ۵ و ۷ پست شیخ بهایی شهرستان نجف‌آباد که جزو یکی از نقاط بحرانی شهرستان بود، شناسایی و با حضور ۳ گروه یاری‌رسان از گروههای استانهای یاری‌رسان از یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، سه گروه همکار از شهرستانهای معین (تیران وکرون، فلاورجان و خمینی شهر)، دو گروه همیار از پیمانکاران اجرایی بحران شهرستان، چهار گروه از نیروهای عملیات واکنش سریع تعمیرات شهرستان به همراه خودروهای سبک و نیمه سنگین و ۴ دستگاه مولد دیزل ژنراتور و یک دستگاه کانکس سیار بحران اصلاح شد.
وی افزود: گروههای ارزیاب از سایر استانها برای این مانور در نظر گرفته شده بودند که در بخشهای مختلف نسبت به تکمیل چک لیستهای مورد نظر اقدام و پتانسیل‌های شرکت‌های هر استان را ارزیابی کردند.
گروه های مدیریت بحران استانداری، هلال احمر، آتش‌نشانی، فرمانداری نجف آباد، نیروی انتظامی نیز در برگزاری این مانور همکاری لازم را داشتند.
از اقدامات انجام شده در این مانور می‌توان به تعویض ۹ مجموعه کات اوت، تعویض ۱۶۵ مقره سوزنی، نصب ۲۱۰ عدد کاور مقره، تعویض و اصلاح ۴۵ مورد جمپر، تعویض ۶ عدد برقگیر، نصب ۱۶ عدد اسپیسر، ریگلاژ ۱۱ اسپان شبکه دو مداره، تعویض ۲۷ عدد مقره بشقابی اشاره کرد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha