چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
نظرات: ۱ |
۱
توانیر با هوش مصنوعی به موفقیتی بزرگ دست یافت

شرکت توانیر با ابداع یک دستیار هوشمند منابع انسانی به نام “بهبود»، گامی بزرگ در جهت هوشمندسازی فرآیندهای آموزشی و توسعه‌ای برداشته است. این دستاورد ارزشمند در یازدهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی به عنوان «تجربه برتر» شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری توانیر، بات هوشمند «بهبود» با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی، به پرسش‌های کارکنان در حوزه‌های مختلف بهره‌وری، برنامه استراتژیک ، نظام تحول اداری، ساختار و... پاسخ می‌دهد و به آن‌ها در ارتقای مهارت‌هایشان کمک می‌کند. این دستیار هوشمند به عنوان یک ابزار آموزشی قدرتمند، فرآیند آموزش کارکنان را تسهیل کرده و دسترسی به اطلاعات تخصصی را برای همه کارکنان فراهم می‌کند.
حمیدرضا قیصری مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره‌وری شرکت توانیر در این خصوص گفت: با راه‌اندازی بات هوشمند «بهبود»، توانستیم گام مهمی در جهت هوشمندسازی فرآیندهای آموزشی و توسعه‌ای برداریم. این دستیار هوشمند به عنوان یک مشاور، همواره در دسترس کارکنان است و به آن‌ها در ارتقای دانش و مهارت‌هایشان کمک می‌کند.
وی با اشاره به مزایای استفاده از هوش مصنوعی در توسعه منابع انسانی افزود: در راستای تسهیل فرآیند آموزش، با استفاده از بات هوشمند «بهبود»، کارکنان می‌توانند به صورت خودآموز و در هر زمان و مکانی به آموزش‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
وی افزایش سرعت یادگیری و کاهش هزینه‌های آموزشی و در نهایت افزایش رضایتمندی کارکنان را از مهمترین مزایای این دستیار هوشمند دانست و گفت: «بهبود» با ارائه محتوای آموزشی به روز و جذاب، سرعت یادگیری کارکنان را افزایش می‌دهد و با خودکارسازی بخشی از فرآیند آموزش، هزینه‌های آموزشی سازمان کاهش می‌یابد و دسترسی آسان به اطلاعات و امکان یادگیری مداوم، موجب افزایش رضایت کارکنان و بهبود انگیزه کاری آن‌ها می‌شود.
امیر نویدی، خالق «بهبود» و رییس گروه مطالعات راهبردی توانیر و یکی از کارشناسان برجسته حوزه هوش مصنوعی که به نمایندگی از شرکت توانیر در این کنفرانس حضور داشت در این خصوص می‌گوید: استفاده از هوش مصنوعی در حوزه منابع انسانی، یک تحول بزرگ محسوب می‌شود. بات‌های هوشمندی مانند «بهبود» می‌توانند نقش مهمی در ارتقای بهره‌وری و اثربخشی سازمان‌ها ایفا کنند.
دستاورد شرکت توانیر در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در توسعه منابع انسانی، نشان از تعهد این شرکت به نوآوری و بهبود مستمر فرآیندهای داخلی دارد. این دستاورد می‌تواند الگویی برای سایر سازمان‌ها باشد تا از فناوری‌های نوین برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.
گفتنی است در حال حاضر، این بازوی هوشمند در پیام‌رسان «بله» قابل دسترس است و امکاناتی از قبیل ارائه اطلاعات مربوط به فعالیت‌ها و حوزه‌های کاری بهره‌وری، دسترسی به اسناد و مدارک مرتبط، معرفی برنامه‌های ارتقای بهره‌وری و... پاسخگویی به سوالات متداول و برقراری ارتباط با دفتر توسعه مدیریت و بهره‌وری را فراهم می‌کند.
توانیر با هوش مصنوعی به موفقیتی بزرگ دست یافت

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

آخرین اخبار