نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
نظرات: ۰ |
۰
طول شبکه فیبر نوری صنعت برق از ۳۱ هزار و ۳۰۰ کیلومتر فراتر رفت

آمار تفصیلی بخش انتقال نیروی شرکت توانیر در سال ۱۴۰۲ از افزایش ۹۵۶ کیلومتری خطوط فیبر نوری صنعت برق و افزایش مجموع طول این شبکه به ۳۱ هزار و ۳۱۵ کیلومتر حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، طبق گزارش آمار تفضیلی صنعت برق (سال ۱۴۰۲) مربوط به بخش انتقال نیرو که از سوی دفتر فنآوری اطلاعات، آمار و امنیت فضای مجازی توانیر انتشار یافته، علاوه بر افزایش ۹۵۶ کیلومتر به طول شبکه فیبر نوری صنعت برق (کشوری و منطقه‌ای)، ۳۰۰ کیلومتر به طول شبکه انتقال و ۱۰۳۰ کیلومتر به طول شبکه فوق توزیع برق کشور در این سال افزوده شد و به این ترتیب طول خطوط انتقال نیرو به ۵۶ هزار و ۲۵ کیلومتر و فوق توزیع به ۷۷ هزار و ۵۱۲ کیلومتر رسید.
در این گزارش که چهارمین گزارش از ۱۱ گزارش آماری تهیه شده در گروه آمار و GIS دفتر فنآوری اطلاعات توانیر محسوب می شود، به افزایش ۱۰ هزار و ۱۹۹ مگاولت آمپری ظرفیت پستهای انتقال و ۲ هزار و ۶۲۸ مگاولت آمپری ظرفیت پستهای فوق توزیع طی سال گذشته اشاره شده که افزایش مجموع ظرفیت پستهای انتقال به ۱۹۲ هزار و ۲۶۴ مگاولت آمپر و پستهای فوق توزیع به ۱۲۷ هزار و ۵۵۳ مگاولت آمپر را به همراه داشته است.
همچنین طول مجموع طرحهای دردست اقدام خطوط انتقال و فوق توزیع ۹ هزار و ۱۶۱ کیلومتر مدار و ظرفیت طرحهای در دست اقدام پستهای انتقال و فوق توزیع ۳۹ هزار و ۳۱۹ مگاولت آمپر اعلام شده است.
 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha