نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
نظرات: ۰ |
۰
افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست ۱۳۲ کیلوولت شهید عباسپور

مدیر امور انتقال ناحیه شمال شرق برق منطقه‌ای خوزستان خبر آغاز عملیات اجرایی افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست ۱۳۲ کیلوولت شهید عباسپور در اندیکا داد.

 به گزارش خبرگزاری توانیر، محسن علی‌پناهی با اشاره به بازدید علی اصغر خدامراد منگری معاون بهره‌برداری شرکت از ناحیه شمال‌شرق، تصریح کرد: در این بازدید وضعیت شبکه ناحیه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به پیک مصرف در تابستان ۱۴۰۳، عملیات اجرایی افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست شهید عباسپور در اندیکا آغاز شود.
وی افزود: پست شهید عباسپور در منطقه اندیکا با دو دستگاه ترانسفورماتور قدیمی ۱۳۲.۱۱ کیلوولت به ظرفیت هر کدام ۱۶ مگاولت آمپر، تغذیه کننده بخش‌های وسیعی از شهرستان اندیکا، مصارف داخلی سد شهید عباسپور و تعداد بسیار زیادی از روستاها و مناطق اندیکا است.
مدیر امور انتقال ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه‌ای با اشاره به گستردگی و پراکندگی روستاها و مناطق شهرستان و OFF LOAD بودن ترانسفورماتورها و ضعف ولتاژ خاطرنشان کرد: برای تقویت شبکه مقرر شد ترانسفورماتور OFF LOAD شماره ۲ پست شهید عباسپور که بیش از ۶۰ سال از عمر آن می‌گذرد و نشت‌های روغن مزمن بسیار زیادی دارد، با یک دستگاه ترانسفورماتور جدید ON LOAD به ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض شود.
علی‌پناهی اضافه کرد: سایر مشکلات پست نظیر احداث فونداسیون جدید و راه‌اندازی تابلوی کنترل و حفاظت کلید قدرت نیز که از بدو احداث پست صورت فرمان از محل است، نیز تعویض و بهینه‌سازی خواهد شد.
وی گفت: تعویض ترانسفورماتور علاوه بر پایداری برق شهرستان اندیکا موجب بهبود وضعیت ولتاژ خواهد شد و شرایط را برای جمع‌آوری پست اندیکا موقت هموارتر می‌سازد.
آغاز عملیات اجرایی افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست ۱۳۲ کیلوولت شهید عباسپور
 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha