نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
نظرات: ۰ |
۰
بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی روستایی خانگی در عبدل‌آباد ورامین

همزمان با ۱۵ مهر «روز ملی روستا و عشایر» نخستین نیروگاه روستایی پشت بامی به ظرفیت ۱۱۰ کیلووات با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تواینر، معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در آیین بهره‌برداری از این نیروگاه خورشیدی که به همت دهیاری روستای عبدل‌آباد شهرستان ورامین احداث شده است، مهمترین هدف از توسعه انرژیهای تجدیدپذیر و پاک را رفع ناترازی میان تولید و مصرف برق و همچنین کسب درآمد پایدار عنوان کرد و گفت: بی‌تردید مدلهای مختلف سرمایه‌گذاری در توسعه و ترویج نیروگاه‌های تجدید پذیر، محیطی امن برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.
رجبعلی طالبیان افزود: نیروگاه مذکور روی سقف یک سوله ورزشی با دو مجموعه پنل خورشیدی ۵۵ کیلوواتی و دو عدد اینورتر ۵۰ کیلوواتی با سازه‌های گالوانیزه گرم مطابق استانداردهای مدون از سوی شرکت پیمانکاری آریو سان شید اجرا شده است.
طالبیان اظهار امیدواری کرد در نتیجه اقداماتی از این دست نتایج خوبی در شرایط حساس کنونی برای جبران ناترازی حاصل شود  و الگویی برای سایر دهیاران نیز باشد.
در پایان این مراسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران با اهدای لوح، از طباطبایی دهیار روستای عبدل آباد ورامین قدردانی کرد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha