نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
نظرات: ۰ |
۰
تفاهم‌نامه همکاری توزیع برق تبریز با تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع

شرکت توزیع نیروی برق تبریز و تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری توانیر، آیین امضای این تفاهم‌نامه با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز و سرپرست تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا با محوریت پدافند غیرعامل و شرایط بحرانی بلایای طبیعی برگزار شد.
 هدف از این تفاهم‌نامه افزایش همکاری بین سازمان‌ها و آموزش‌های لازم برای ارتقای آگاهیهای عمومی و تخصصی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در حوزه پدافند غیرعامل است.
 طی این مراسم سرهنگ ستاد حسین صادق‌زاده سرپرست تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا گفت: عقد این تفاهم‌نامه با شرکت توزیع نیروی برق تبریز، نقطه عطفی در حفظ امنیت و رسیدگی به مشکلات مردم در شرایط بحرانی به‌صورت یکپارچه است.
 در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اهمیت برق به‌عنوان یکی از موضوعات زیرساختی در جامعه، گفت: امروزه اکثر موضوعات به صنعت برق وابسته بوده و در ساخت و سازها و نیرورسانی مناطق شهری و روستایی پیش از ساخت باید بر اساس استانداردها و پیوست‌های پدافند غیرعامل مجوز ساخت‌وساز اخذ کنند.
 اکبر فرج نیا خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته مانور تمرینی - آموزشی سطح یک وزارت نیرو در منطقه شمال غرب کشور با همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق استان و معین و همه سازمان‌ها و نهادهای امداد و نجات انتظامی استان با فرض وقوع زلزله ۶،۵ ریشتری تبریز به‌منظور آمادگی هرچه بیشتر در شرایط بحرانی برگزار شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha