نظرات: ۰
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
نظرات: ۰ |
۰
طرح خدمت به مجاورین امام رضا (ع) پنجشنبه هر هفته در مناطق روستایی غرب مشهد کلید خورد
طرح خدمت به مجاورین امام رضا (ع) پنجشنبه هر هفته در مناطق روستایی غرب مشهد کلید خورد

مدیر امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه فشار ضعیف غرب مشهد از آغاز طرح «خدمت به مجاورین امام رضا (ع)» در مناطق روستایی غرب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تواینر، محمد علی فارسیان با اشاره به پوشش بیش از ۵۳ روستا در منطقه غرب شهرستان مشهد گفت: این امور مصمم است تا با انجام اقدامات جهادی، عیوب پرتکرار شبکه برق در این مناطق را برطرف کند.
وی با بیان این که این طرح پنجشنبه هر هفته و برای نخستین بار در سطح شرکت اجرا می‌شود، افزود: با اجرای این طرح، علاوه بر بهبود کیفیت برق‌رسانی در مناطق روستایی، رضایت‌مندی مشترکان نیز افزایش خواهد یافت.
حمید فریدانی کارشناس نگهداشت شبکه روشنایی معابر منطقه غرب مشهد نیز با اشاره به اهمیت این طرح، خاطرنشان ساخت: این طرح با هدف ارائه خدمات بهتر به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  روستاهای غرب مشهد در حال اجرا است.
وی افزود: در گام نخست این طرح،از نیمه دوم سال ۱۴۰۳ هر هفته چهار دستگاه بالابر در روستاهای مذکور مستقر شده و رفع خاموشی معابر را در دستور کار قرار خواهند داد. همچنین در ادامه، اقداماتی همچون آچارکشی، تعویض بست‌های انشعابی، اصلاح ارت و کابل رابط شبکه، بالانس شبکه و سرویس تابلوهای برق نیز انجام خواهد شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha