نظرات: ۰
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
نظرات: ۰ |
۰
طرحهای حیاتی مناطق آذربایجان و سیستان و بلوچستان برای گذر از اوج بار ۱۴۰۴ بررسی شد

نشست بررسی طرحهای در دست اجرای صنعت برق در منطقه آذربایجان و استان سیستان و بلوچستان به منظور عبور موفق از اوج بار سال ۱۴۰۴ با حضور مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت توانیر و مدیران عامل شرکتهای برق منطقه‌ای آذربایجان و سیستان و بلوچستان و شرکتهای توزیع نیروی برق استانهای آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و سیستان و بلوچستان در توانیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، در این نشست ابتدا معاونان و مدیران توانیر گزارشی از طرحهای حیاتی اجرا شده و در دست اجرای این مناطق ارائه کردند و سپس مدیران عامل شرکتهای برق منطقه‌ای آذربایجان و سیستان و بلوچستان در گزارشهای جداگانه به بیان مشکلات و موانع موجود بر سر راه اجرای طرحهای صنعت برق در مناطق تحت پوشش خود پرداختند.
تامین برق پایدار مهرستان، تسریع در بهره‌برداری از تونل انرژی تبریز، خط انتقال سبلان- آیدوغموش، تعویض مقره‌های خطوط انتقال منطقه آذربایجان، افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت چابهار و نصب فیدر در پست ۲۳۰ کیلوولت نیکشهر از مهمترین طرحهایی است که وارد مدار شدن آنها تا پیش از پایان امسال مورد تاکید مدیرعامل توانیر قرار گرفت.
در پایان مدیرعامل توانیر ضمن بیان توصیه‌های راهبردی، دستورهای لازم را در خصوص اجرای سریع‌تر طرحهای حیاتی مناطق یاد شده برای عبور موفق از اوج بار تابستان سال آینده صادر کرد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha