نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
نظرات: ۰ |
۰
بررسی طرحهای حیاتی استانهای سمنان و زنجان با حضور مدیرعامل شرکت توانیر

 در نشستی با حضور مدیرعامل توانیر، طرحهای اولویت دار شرکتهای برق منطقه‌ای زنجان و سمنان برای عبور موفق از اوج بار ۱۴۰۴ نهایی و مطابق برنامه زمان‌بندی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری توانیر، مصطفی رجبی مشهدی در این جلسه، شناسایی مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز، تامین سوخت مولدهای پراکنده خود تامین، تکمیل طرحهای رویت پذیری و جایگزینی کابل خودنگهدار در شبکه توزیع را از اولویتهای صنعت برق در سال جاری ذکر کرد که درصد پیشرفت این اقدامات در نشستهای ماهانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی بر لزوم نصب کنتورهای هوشمند برای ۶۵۰ هزار مشترک بسیار پرمصرف کشور که بیش از ۲.۵ و ۴ برابر الگو، برق مصرف می کنند، تاکید و بر ضرورت آمادگی صنعت برق برای تامین برق در دوره محدودیت سوخت زمستانی تاکید کرد.
سخنگوی صنعت برق در عین حال به مشترکان بسیار پرمصرف توصیه کرد تا از هم اکنون به فکر تامین برق مازاد بر الگویشان از طریق انرژیهای تجدیدپذیر و نصب سیستمهای ذخیره‌ساز انرژی یا تامین انرژی از طریق تابلوی برق سبز و یا بهینه‌سازی مصرف و کاهش مصرف برق خود باشند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری روابط عمومیهای صنعت برق در عبور از اوج بار تابستان، لزوم هماهنگی با راهبردهای اطلاع رسانی توانیر را خاطرنشان ساخت و جهت گیری گفتمان صنعت برق را تمرکز بر مشترکان پرمصرف برای ایجاد درک مشترک نسبت به چالشهای صنعت برق و کمک به رفع ناترازی تولید و مصرف برق عنوان کرد.
در این نشست که با حضور محمد اله‌داد معاون تجارت خارجی و انتقال، محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر و جمعی از مدیران ارشد توانیر و مدیران عامل شرکتهای برق منطقه‌ای سمنان و زنجان برگزار شد، طرحهای حیاتی و ضروری شرکتهای برق منطقه ای زنجان و سمنان در بخش انتقال با حضور مدیران کل دفتر توسعه برنامه ریزی شبکه انتقال و دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال توانیر و مجری طرح احداث نیروگاههای صنایع و نماینده شرکت مدیریت شبکه برق ایران بررسی و نهایی شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha