نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
نظرات: ۰ |
۰
اصلاح و بهسازی شبکه برق ۳ روستا در شهرستان خدابنده

مدیر توزیع برق خدابنده از اتمام طرح بهسازی شبکه‌های توزیع برق ۳ روستای بخش بزینه رود این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، حسنعلی پیری با اشاره به این‌که این طرح‌ها با هدف بهسازی و ارائه برق پایدار به مشترکان خانگی و کشاورزی این روستاها اجرا شده است، گفت: در قالب این طرح، شبکه‌های توزیع برق روستاهای دربند، غلامویس و حسام‌آباد بخش بزینه‌رود شهرستان خدابنده اصلاح و بهسازی شد.
وی هزینه اجرای این طرحها را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: در طرح اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق روستایی بخش بزینه‌رود شهرستان خدابنده، ۲ دستگاه پست عمومی در روستای حسام‌آباد نصب، ۵۶ اصله تیر جابه‌جا و ۹۸۰ متر از شبکه‌های توزیع برق این روستا ساماندهی شد.
پیری اضافه کرد: همچنین ساماندهی شبکه‌های توزیع برق روستای غلامویس به طول ۱۳۷۵ متر و جابه‌جایی ۵۶ اصله تیر با هدف بهسازی معابر و اجرای طرح هادی انجام شده است.
به گفته وی، در روستای دربند بخش بزینه‌رود نیز ۳۶ متر از شبکه توزیع برق ساماندهی، ۷ اصله تیر جابه‌جا و یک دستگاه پست عمومی نصب شد.
گفتنی است شهرستان خدابنده با دارا بودن بیش از ۳۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق ۷۰۵۳۶ مشترک برق دارد و حدود ۵۰ درصد از انرژی توزیع شده در این شهرستان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha