نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
نظرات: ۰ |
۰
همایش آموزشی مسوولان فرهنگی صنعت برق سراسر کشور

همایش آموزشی مسئولین فرهنگی صنعت برق سراسر کشور با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی شرکتهای برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور به میزبانی برق منطقه‌ای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری توانیر، در این نشست همچنین حجت‌الاسلام کاکاوند مسوول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر با اشاره به مظلومیت مردم غزه در دفاع از سرزمین در مقابل رژیم قاصب صهیونیستی به بررسی وضعیت جنگ غزه و و بی رحمی به زنان و کودکان آن سرزمین پرداخت و با اشاره به طعم تلخ یتیم‌شدن کودکان در این جنگ، گفت: بی‌تفاوتی در برابر ظلم، همدستی با ظالمان است.
وی به مسوولان فرهنگی شرکت‌ها تاکید کرد از تبیین مساله غزه غافل نشوید و با تولید مستمر محتوای فرهنگی ابعاد این نسل کشی صهیونیسم را به جهانیان معرفی کنیم.
وی در عین حال از اهمیت اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی و ضریب نفوذ آن در جامعه سخن گفت و خاطرنشان ساخت: با آگاهی بخشی در شبکه‌های اجتماعی، رسالت خود را در بیان دغدغه های اجتماعی و ازجمله ضرورت فرهنگ سازی مصرف بهینه برق به انجام می‌رسانیم.
کاکاوند همچنین گفت: امروز ما در شرایط ویژه نفوذ و اثرگذاری رسانه‌ای قرار گرفتیم و باید قدرت رسانه ای کشور را به صورت جهادی تقویت کرد، لذا لازم است ائمه جماعات صنعت برق و مسئولین و مشاورین فرهنگی با بهره‌مندی از تکمیل توانمندی و طی دوره‌های تخصصی سواد رسانه کارهای ماندگار و جذابی را تولید کنند و هر روز توان تخصصی خود را در این حوزه بالا ببرند.
وی در پایان به لزوم مشارکت شایسته حوزه‌های فرهنگی شرکت‌ها در تحقق برنامه‌های ابلاغی و برگزاری رویدادها از جمله مسابقات قرآنی تاکید کورد و خواستار همراهی بیشتر مدیران عامل شرکت‌ها در حمایت از مسائل فرهنگی و تخصیص منابع مالی مناسب برای تحقق برنامه‌ها شد.

همایش آموزشی مسوولان فرهنگی صنعت برق سراسر کشور


در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام قرنفلی مشاور مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در امور فرهنگی و دینی ضمن خیرمقدم به حاضران، بر اهمیت اخلاق در تبلیغ دین اسلام تأکید کرد و با اشاره به غفلت در حوزه تبلیغ، اظهار داشت که فاصله گرفتن از جامعه اخلاق اسلامی، موجب کاهش تأثیرگذاری پیام‌های دینی شده است.
وی با بیان این‌که مقامات انسانی با اخلاق محوری رشد پیدا می‌کنند و مهم‌ترین مسئله در زندگی انسان‌ها، اخلاق است خاطرنشان کرد: برخوردهای تند و خشن با آموزه‌های اسلامی، مانع از پیشرفت واقعی دین می‌شود.
وی افزود: دعوت اسلام باید با متانت و رعایت اخلاقیات باشد چرا که حسن خلق عاملی مهم در پیشرفت فردی و اجتماعی و اخلاق، نشان‌دهنده عقل و فهم انسان است.
گفتنی است در این نشست مسوولان فرهنگی و همچنین ائمه جماعات شرکت‌ها به تفکیک به بیان مسائل و دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه فرهگنی خود پرداخته و گزارش مختصری از  عملکرد خود ارائه کردند.
بنابراین گزارش، در این نشست به مباحث آموزشی و نحوه گزارش دهی مسئولین فرهنگی صنعت برق کشور در زمینه تولید محتوای فرهنگی مطالبی پرداخته شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha