نظرات: ۰
یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
نظرات: ۰ |
۰
بررسی چالشهای پیش روی توزیع برق مشهد در حوزه مالی

در نشستی با حضور مدیرکل دفتر تامین منابع مالی توانیر و مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، چالش‌های پیش رو در حوزه مالی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری توانیر، عبدالوحید مهدوی‌نیا مدیرعامل توزیع برق مشهد در این نشست با بیان اینکه این شرکت مصمم است با جدیت تمام به رفع چالش‌های موجود و بهبود وضعیت مالی بپردازد، گفت: با اجرای طرح‌های نوین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحولات مثبتی در این حوزه باشیم.
وی در ادامه از حمایت‌های شرکت توانیر در این زمینه قدردانی کرد.
محمود آقایی ملایری مدیرکل دفتر تامین منابع مالی توانیر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات شرکت توزیع برق مشهد در خصوص توثیق و فروش اوراق خزانه تخصیص توانیر، از این شرکت به عنوان خط‌شکن این امر یاد کرد و قول همکاری مضاعف در جهت تسهیل فرآیند فروش اسناد فوق در سال جاری را داد.
بنابراین گزارش در این جلسه گزارش جامعی از منابع دریافتی و تعهدات شرکت در سال گذشته از محل فروش انشعاب و سایر درآمدهای امور و نیز اقدامات انجام شده در خصوص خلق منابع مالی جدید از طریق دریافت تسهیلات، اعتبارات اسنادی و اوراق خزانه در سال گذشته و سال جاری ارائه و به بررسی ناترازی منابع و مصارف سرمایه‌ای پرداخته شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha